جمع آوری بیش از ۲ میلیارد تومان کمک مردمی از ابتدای سال جاری تاکنون

حلوانی با بیان اینکه بیش از ۲ میلیارد تومان کمک مردمی از ابتدای سال جاری تاکنون جمع آوری شده است، گفت: طی این مدت ۳۶۰میلیون تومان زکات و ۸۶ میلیون تومان صدقات نیز جمع آوری کرده ایم.

«حسن حلوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: در شهرستان بشرویه یک هزار و 350 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند و از امکانات این نهاد حمایتی بهره مند می شوند.

 

رئیس کمیته امداد بشرویه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری یکصد و 70 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش در بشرویه احداث شده است، گفت: تا پایان سال جاری 70 واحد مسکونی دیگر نیز برای مددجویان این نهاد حمایتی در بشرویه به بهره برداری می رسد.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 2هزار و 540 بسته غذایی بین خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد بشرویه توزیع شده است، ادامه داد: طی این مدت 500 بسته فرهنگی و پک تحصیلی و 80 بسته بهداشتی بین نیازمندان و محرومان توزیع کردیم.

 

حلوانی به میزان زکات جمع آوری شده طی سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 360 میلیون تومان زکات در بشرویه جمع آوری کردیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 درصد افزایش داشته است.

 

رئیس کمیته امداد بشرویه با تاکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 2میلیارد و 284 میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شده است، افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی یکصد و 10 درصدی دارد و طی این مدت 86 میلیون تومان صدقات نیز جمع آوری کرده ایم.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 51 مورد فرصت شغلی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد بشرویه ایجاد کردیم، ادامه داد: تا پایان سال جاری در نظر داریم 224 فرصت شغلی دیگر نیز برای خانوارهای تحت پوشش این نهاد حمایتی ایجاد کنیم.

 

حلوانی با اشاره به بحث راه اندازی پنل های خورشیدی در بشرویه گفت: تا پایان سال جاری 50 نیروگاه خورشیدی 5 کیلوواتی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای خانوارهای واجد شرایط احداث می شود و این پنل های خورشیدی بیش از یک میلیون تومان درآمدزایی خواهند داشت.

 

رئیس کمیته امداد بشرویه در پایان به دیگر برنامه های این نهاد حمایتی تا پایان سال جاری اشاره کرد و افزود: برنامه های کمیته امداد بشرویه تا پایان سال جاری شامل اهدای 80 سری جهیزیه به نوعروسان، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به 311 نفر، پرداخت وام ضروری به 240 نفر و ارائه خدمات درمانی به یک هزار و 350 نفر است.

کد خبر 987125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha