مراسم جشن سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) توسط کانون های مساجد فارس برگزار شد

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه مراسم جشن سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) برگزار شد، گفت: این برنامه های فرهنگی و مذهبی توسط کانون های مساجد استان فارس برگزار شد.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، ضمن تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، برنامه های فرهنگی و مذهبی نوع و شیوه دیگری به خود گرفته است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به اینکه کانون های مساجد وظیفه برگزاری برنامه های مذهبی و فرهنگی و به ویژه تعظیم شعائر الله را به عهده دارند، یادآور شد: کانون های مساجد استان فارس همواره در این عرصه خوش درخشیده اند.

وی با اشاره به اینکه در ایام شیوع بیماری کرونا و تحت فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در طرح مواسات و همدلی بسیار محکم گام برداشتند و فعالیت کردند، افزود: در ایام سالروز آغاز امامت امام عصر (عج) کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس به 2 گونه حضوری و مجازی نسبت به برگزاری جشن این ایام اقدام کردند.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه در مناطقی که قرمز و هشدار محسوب نمی شدند، کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس مراسم جشن را به صورت حضوری و با رعایت نکات کامل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به اجرا رساندند، اظهار کرد: در سایر مناطق استان هم برنامه های جشن به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی به اجرا رسید.

خاطر نشان می شود، این برنامه ها در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

 

کد خبر 987138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha