برگزاری  مراسم میلاد نبی مکرم اسلام(ص) پاسخ محکمی به اهانت کنندگان خواهد بود

عضو شورای عالی سیاسی از برگزاری مراسم میلاد نبی مکرم اسلام(ص) در میدان السبعین خبر داد و اعلام کرد: این حضور گسترده مردمی پاسخ محکمی به اهانت کنندگان به ساحت پیامبر اکرم(ص) خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از السیاسة، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی در نشست مرکزی قوه قضائیه که وزارت دادگستری به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) آن را برگزار کرد، گفت: مردم یمن پنجشنبه (هشتم آبان 1399) در میدان السبعین مراسمی را به مناسبت سالروز میلاد نبی اکرم(ص) برگزار می کنند.

 

الحوثی گفت: حضور مردم یمن در این مراسم در سایه اهانت مکرر به رسول اکرم(ص) انجام خواهد شد. این حضور بازتاب ارتباط صادقانه و  وفاداری راسخ به پیامبر اکرم(ص) است.

 

عضو شورای عالی سیاسی از تلاش قوه قضائیه برای ادامه فعالیت قضایی و رسیدگی به پرونده ها و تحقق عدالت برای متقاضیان قدردانی کرد.

 

وی بر نقش ملی قوه قضائیه و حضور مثبت این قوه در حل مسایل مردم یمن تاکید کرد.

 

الحوثی تاکید کرد: ملت یمن به هجمه دشمنان اسلام که پیامبر اکرم(ص) را هدف قرار دادند، به شدت پاسخ خواهد داد.

 

«احمد یحیی المتوکل» رئیس شورای عالی قضایی یمن گفت: رسول مکرم اسلام(ص) در قلوب یمنی ها جایگاه ویژه ای دارد و مردم یمن و دوستداران رسول اکرم(ص) پرچم دین اسلام را برافراشتند.

 

المتوکل افزود: میلاد پیامبر اکرم(ص) جایگاه مهمی در میان امت اسلامی دارد. زیرا باعث تقویت وحدت امت اسلام و عمیق شدن ارتباط این امت با نبی مکرم اسلام(ع) خواهد شد.

 

کد خبر 987238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha