مدرسه ۱۲ کلاسه شهید باهنر در کوچصفهان افتتاح شد

دبیرستان ۱۲ کلاسه متوسطه اول برکت شهید باهنر با حضور «محمد مخبر» در بخش کوچصفهان شهرستان رشت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، دبیرستان پسرانه ۱۲ کلاسه متوسطه اول برکت شهید باهنر امروز(سه‌شنبه، ۶ آبان) با حضور «محمد مخبر» رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و «ارسلان زارع» استاندار گیلان در بخش کوچصفهان شهرستان رشت به بهره‌برداری رسید.

 

این مدرسه در زمینی به مساحت سه هزار و ۱۱۸ متر مربع و با زیربنای ۸۲۸ متر مربع در دو طبقه احداث شده است.

 

وی همچنین طرح توسعه شرکت کشت و صنعت گلدشت افشره با سرمایه گذاری ۲۷۰ میلیارد ریال و  اشتغالزایی ۵۰۰ نفر در بخش رحیم آباد شهرستان رودسر را افتتاح کرد.

 
 
این شرکت از سال ۱۳۹۴ در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع با آخرین تکنولوژی و ماشین آلات روز و مجهز به آزمایشگاه‌های شیمیایی و میکروبی در زمینه تولید و فرآوری کنسانتره مرکبات( پرتقال، لیموترش، گریپ فروت، نارنگی)، پرک پرتقال، پرک نارنگی، روغن پوست پرتقال، پوره سیب، پوره کیوی، پوره هلو، اسلایس هلو و رب گوجه فرنگی به صورت فله‌ای در حال فعالیت است.
 
 
این شرکت علاوه بر اینکه تامین کننده بخش قابل توجهی از نیاز کارخانجات تولید آب میوه و نوشیدنی‌های میوه‌ای در سطح کشور است؛ محصولات خود را به کشورهای همسایه نیز صادر می‌کند. 
 

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ادامه سفر یکروزه خود به گیلان از شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی در شهر صنعتی رشت بازدید کرد.

 

شرکت در مراسم کلنگ زنی چهار هزار مسکن ارزان قیمت در رشت، بازدید از یک باب منزل تکمیل شده دو معلول در رشت، شرکت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و امضای تفاهم نامه همکاری با استانداری از دیگر برنامه‌های سفر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به گیلان است. 

کد خبر 987328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha