سپاه ثارالله استان کرمان ۶ مرحله دیگر از رزمایش کمک های مؤمنانه را تا پایان سال برگزار می کند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: این رزمایش ها از نیمه شعبان تاکنون به صورت مستمر و با حضور همه اقشار و سیستم اجرایی و نیروهای مسلح انجام شده و ۶ مرحله دیگر تا پایان سال جاری نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین معروفی، بعد از ظهر سه شنبه(۶ آبان) در حاشیه سومین مرحله رزمایش کمک های مؤمنانه بسیج کارمندان استان با همکاری بانک ها گفت: یکی از کارهای ارزشمندی که به فرمان ولی امر مسلمین انجام شد، رزمایش مواسات  بود که برانگیختگی خوبی ایجاد کرد و همه در وسع خود پای کار آمدند.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: این رزمایش ها از نیمه شعبان تاکنون به صورت مستمر و با حضور همه اقشار و سیستم اجرایی و نیروهای مسلح انجام شده و مردم استان شاهد زیبایی های آن هستند.

 

 

وی با بیان اینکه در مرحله نخست ۳۹ هزار و ۲۰۰ خانوار نیازمند در سطح استان شناسایی و کمک شد؛ ادامه داد: در مرحله بعد این تعداد، ۶۲ هزار خانوار شدند.

 

 

سردار معروفی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری ۶ مرحله دیگر از رزمایش کمک مؤمنانه را با توزیع بسته های کمک معیشتی، نوشت افرار و جهیزیه برگزار می کنیم؛ از اجرای یکی از این مراحل همزمان با هفته وحدت و در مناطق سنی نشین{جهت افزایش تقریب شیعه و سنی}خبر داد و تصریح کرد: ما تا آخر پای مردم خواهیم ایستاد.

 

 

وی کمک های مؤمنانه را باعث امیدبخشی به مردم دانست و بر توجه به تکریم شخصیت و حفظ عزت نفس نیازمندان و نیز پرهیز از نگاه های سیاسی و قومی و... تأکید کرد و گفت: به همین دلیل کمک ها را شبانه توزیع می کنیم تا کسی خجالت نکشد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان حضور خیرین را نیز مهم خواند و اظهار کرد: یکی از خیرین به تنهایی برای ۲۰۰ خانوار در فهرج آبرسانی کرد.

 

 


وی از همکاری بانک ها در رزمایش امروز قدردانی و خاطرنشان کرد: ظرفیت های قابل توجه دیگری هم از جمله پسته کاران و خرماداران برای مشارکت در این نوع رزمایش ها وجود دارد.

 

کد خبر 987329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha