اشتغالزایی ۶۰ هزار گیلانی طی ۲ سال آینده/ تولید واکسن کرونا از هفت مسیر دنبال می شود

مخبر با اشاره به امضای تفاهم نامه بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و استانداری گیلان، گفت: بر اساس این تفاهم نامه ۱۰ هزار طرح با اشتغالزایی ۶۰ هزار نفر طی ۲ سال در گیلان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد مخبر» در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی گیلان که امروز (سه شنبه، ۶ آبان) در سالن الغدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی فرهنگ جهاد و شهادت را بین مردم و مسئولین ایجاد کرد.

 

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اینکه فرهنگ شهادت در قاموس جریان لیبرال نیست بلکه در دین اسلام خودنمایی می کند، افزود: دشمن با تحریم ها ظالمانه مردم را نشانه گرفته و به دنبال ایجاد اختلال در حوزه معیشت مردم است. 

 

وی با بیان اینکه امروز با جنگی مواجه هستیم که جغرافیای آن کل کشور است و جامعه درگیر، کل مردم کشور هستند، تصریح کرد: در جنگ اقتصادی عملکرد ما مهم است که تلاش کنیم تا مردم کمترین آسیب را ببینند.

 

مخبر اشاره به اینکه جنگ امروز، جنگ اقتصادی است، تاکید کرد: طی ۶ تا هفت سال آینده، ۶۰ درصد اقتصاد دنیا به اقتصاد دیجیتال تبدیل خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در اقتصاد دیجیتال ما و دنیا یک مسیر داریم، تصریح کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر توجه و استفاده از جوانان خلاق و نخبه برای تقویت این اقتصاد است.

 

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اضافه کرد: راه این است که به مردم فرصت و بستر دهیم تا مدیریت و خلاقیت خود را بر روی صحنه بیاورند.

 

وی با اشاره به اینکه فرهنگ جهاد و شهادت در آحاد ملت ایران است ولی در دشمن نیست، خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان ما خلاق، مدبر، مدیر، ولایی و ولایتمدار هستند.

 

مخبر با تاکید بر پیشرفت های کشور در حوزه تولید دارو و واکسن کرونا، افزود: در حال حاضر از هفت مسیر، تولید واکسن کرونا را دنبال می کنیم.

 

وی با بیان اینکه قطعا ما از دنیا در حوزه دارو و واکسن جلو هستیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر توانسته ایم کیت های تشخیص سریع کرونا را تولید کنیم که در ۱۵ دقیقه ابتلا به کرونا را مشخص می کند‌.

 

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به امضای تفاهم نامه بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و استانداری گیلان، اذعان کرد: بر اساس این تفاهم نامه ۱۰ هزار طرح با اشتغالزایی ۶۰ هزار نفر طی ۲ سال در گیلان انجام می شود.

 

مخبر اذعان کرد: این طرح های اشتغالزایی با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیار تومان به بهره برداری می رسد.

کد خبر 987339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha