یاری رسانی به محرومان فارس در روز میلاد حضرت محمد (ص)

سردار بوعلی گفت: همزمان با میلاد حضرت محمد (ص) و با حضور بسیجیان و با برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در فارس به یاری از محرومان پرداخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (سه شنبه 6 آبان) در جلسه قرارگاه جهادی مقابله با کرونا از برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: این مرحله از کمک مومنانه همزمان با میلاد حضرت محمد (ص) و با حضور بسیجیان اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: بدین ترتیب بار دیگر با حضور و پشتیبانی حرکت های خود جوش مردمی و گروه های جهادی، بسیجیان و خیران فارس شاهد حمایت از محرومان خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نقش گروه های بسیجی در مقابله با کرونا در استان بیان کرد: نیروهای بسیج در آموزش، آگاه سازی و ترغیب جامعه به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در استان نقش مطلوبی داشته اند.

سردار بوعلی ضن تجلیل از زحمات ایثارگرانه کادر درمان بیان کرد: سپاه فجر فارس برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای داوطلبان کمک به کادر درمانی آمادگی لازم را دارد.

وی تاکید کرد: داوطلبانی که این دوره ها را می گذرانند،  تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی می توانند به یاری کادر درمان استان بپردازند.

کد خبر 987351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha