۱۳آبان نماد استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و ستم است

محسنی با تاکید بر لزوم بهره گیری از فضای مجازی و تولید محتوا توسط ادارات ارشاد و تبلیغات اسلامی گفت: رخداد تاریخی ۱۳آبان، نماد استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و ستم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «محمدرضا محسنی» عصر امروز(سه‌شنبه، 6آبان) در جلسه گرامیداشت 13 آبان اظهار کرد: ۱۳ آبان سه مناسبت مهم دارد که هر یک ارزش ویژه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی دارند.

 

فرماندار فومن با اشاره به اینکه این رخدادها از نمادهای انقلاب و مبارزه ملت ایران با استکبار هستند افزود: سه رخداد ۱۳ آبان ۴۳ سالروز تبعید حضرت امام به ترکیه، ۱۳ آبان ۵۷ و کشتار دانش‌آموزان معترض، ۱۳ آبان ۵۸ و تسخیر لانه جاسوسی که حضرت امام آن را انقلاب دوم نامیدند، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است که ضمن بزرگداشت آن به طور شایسته باید برای نسل آینده ساز کشور تبیین و تشریح شود.

 

وی با بیان اینکه به دلیل بیماری کرونا، راهپیمایی عمومی در شهرستان نخواهیم داشت گفت: برای برگزاری مراسمی محدود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای مناسب نظیر مصلای شهرستان باید برنامه‌ریزی صورت گیرد.

 

محسنی با تاکید بر لزوم بهره گیری از فضای مجازی و تولید محتوا توسط ادارات ارشاد و تبلیغات اسلامی تصریح کرد: رخداد تاریخی 13آبان، نماد استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و ستم است.

 

فرماندار فومن خاطرنشان کرد: این مقاومت در برابر ظلم در طبیعت انسان قرار دارد و بنابراین این ایستادگی در برابر استکبار، یک نماد و فرهنگ است که باید اشاعه داده شود و فقط به آمریکا که شیطان بزرگ است، اختصاص ندارد.

کد خبر 987358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha