توزیع ۵۲۰ بسته معیشتی و لوازم‌التحریر میان نیازمندان

شیخ‌قلاوند با اشاره به اقدامات کاروان «سعید عبدولی» مدال‌آور المپیکی اندیمشک گفت: تاکنون با مشارکت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) ۵۲۰ بسته معیشتی و لوازم‌التحریر، ۱۰ تبلت و یک فقره جهیزیه توسط مدال‌آور المپیکی اندیمشک میان نیازمندان توزیع شده است.

«پیام شیخ‌قلاوند» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص اقدامات کاروان «سعید عبدولی» مدال‌آور المپیکی اندیمشک اظهار کرد: این ورزشکار با مشارکت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کرده است.

 

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اندیمشک افزود: در این راستا ۱۲۰ بسته معیشتی شامل برنج، قند، چای، عدس، لوبیا، مواد شوینده بهداشتی و ضدعفونی و ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر میان افراد بی‌بضاعت شهرستان اندیمشک توزیع شد.

 

وی اذعان کرد: همچنین با توجه به برگزاری کلاس‌های درس دانش‌آموزان به صورت آنلاین، ۱۰ تبلت خریداری و به ۱۰ دانش‌آموز نیازمند اهدا شد.

 

شیخ‌قلاوند تصریح کرد: اهدای یک فقره جهیزیه نیز متشکل از یخچال، ماشین لباس‌شویی، جاروبرقی و لوازم آشپزخانه به نوعروس و تازه داماد اندیمشکی صورت گرفت.

 

وی عنوان کرد: بنابر فرمان رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با اعضای ستاد مقابله کرونا مبنی بر ورود مجدد نیروهای داوطلب مخلص و جوانان مومن و صالح به امور جهادی، در روزهای آینده در مرحله‌ای جدید، کمک‌های جمع‌آوری شده توسط «سعید عبدولی» میان نیازمندان توزیع می‌شود.

 

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اندیمشک بیان کرد: مدال‌های برنز المپیک ریو، یک طلا و ۲ برنز در رقابت‌های قهرمانی کشتی جهان، یک طلا و یک برنز در بازی‌های آسیا و یک طلا و ۲ برنز در مسابقات قهرمانی کشتی آسیا از جمله افتخارات این کشتی‌گیر اندیمشکی هستند.

 

وی از این اقدام جهادی اقدام «سعید عبدولی» قدردانی کرد و خواستار مشارکت تمامی اقشار جامعه به ویژه خیرین در امور جهادی، خیریه و خداپسندانه شد.

 

کد خبر 987403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha