فراورده های نمک خوراکی ید دار مشمول استاندارد اجباری است

قنبریان با بیان اینکه نشان استاندارد بر روی نمک های آوا و سوگند جعلی است، گفت: فراورده های نمک خورای ید دار مشمول استاندارد اجباری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مرضیه قنبریان» امروز(7مهر) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: فرآورده نمک خوراکی ید دار مشمول مقررات استاندارد اجباری است.

 

مدیرکل استاندارد لرستان از نظارت مستمر تیم های ارزیابی و نظارت استاندارد استان بر محصولات تولیدی و خدماتی خبرداد وافزود: نمک های خوراکی آوا و سوگند مشمول استاندارد اجباری است.

 

وی افزود: نمک خوراکی ید دار با نام های تجارتی آوا و سوگند دارای در بازرسی کارشناسان اداره کل از مراکز عرضه این محصولات، شناسایی و توقیف شده اند.

 

قنبریان خاطرنشان کرد: لازم است مردم از خرید این فرآورده ها خودداری کنند تا بازار برای محصولات غیر استاندارد، نا ایمن گردد.

 

وی ادامه داد: همچنین لازم است مردم در هنگام خرید به نشان استاندارد و کد ده رقمی ذیل نشان استاندارد توجه کنند و برای اطمینان از اصالت و اعتبار نشان استاندارد، کد ده رقمی را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال نمایند تا اطلاعات محصول را مشاهده کنند.

 

مدیرکل استاندارد استان گفت: از عموم مردم شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده فرآورده های مذکور، مراتب را از طریق شماره تلفن 33238393 داخلی 141 و 127 ، به این اداره کل اعلام نمایند.

کد خبر 987631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha