اقدام اخیر رئیس جمهور فرانسه نمونه آشکار اسلام ستیزی است

حجت الاسلام غلامی، با محکوم کردن سخنان پلید رئیس جمهور فرانسه به پیامر(ص)، گفت: این اقدام رئیس جمهور فرانسه نمونه آشکار اسلام ستیزی است.

حجت الاسلام «احمدرضا غلامی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با محکوم کردن سخنان رئیس جمهور فرانسه، اظهار داشت: باید از دید یک مسلمان، شیعه و محب اهل بیت(ع) اهانت هولناک، خطرناک و حساب شده روزنامه فرانسوی و رئیس جمهور فرانسه را به مسلمانان تسلیت گفت.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه سکوت دولت های اسلامی در برابر این اهانت پلید خطرناک تر است، افزود: دولت های اسلامی باید پاسخ این اهانت را بدهند و سکوت را بشکنند.

 

وی ادامه داد: اگر به زندگی سراسر نکبت رئیس جمهور فرانسه نگاهی داشته باشیم، زندگی اسفناک و سراسر نکبتی که دارد و پایه زندگی را بر توهین به ارزش ها بنیان نهاده است، غیر از این نباید انتظار داشت.

 

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: این اقدام رئیس جمهور کشورهای مسلمان که کالاهای فرانسوی را تحریم کردند، قابل تحسین است.

 

وی در ادامه اقدام رئیس جمهور فرانسوی را اسلام ستیزی عنوان کرد و گفت: دشمنان اسلام این اسلام ستیزی را قبلا به صورت پنهان انجام می دادند و الان آشکار شده است و ما به عنوان یک مسلمان نباید در برابر این اهانت سکوت کنیم.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه سکوت در برابر اهانت به پیامبر(ص) توهین به قرآن است، بیان کرد: این اقدامات همان اسلام هراسی است و آنان نگران هستند که جایگاه آنان به خطر بیفتد.

 

فضای مجازی، میدان جنگ نرم است

 

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: امروز فضای مجازی میدان جنگ است و رسانه ها در این زمینه نقش بسزایی دارند، رسانه ها با سعی و تلاش باید در زمینه دسیسه های دشمن نقش آفرینی کنند و با قلم خود در عرصه جنگ نرم ایفای نقش نمایند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان نگران هستند که فرهنگ و آداب و رسوم و نام پیامبر(ص) جهانی شود، یادآور شد: چراغی را که حق برافروزد هرکه فوتش کند ریشه اش را خواهد سوزاند.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: هر شب در مسجد شهید مدنی و مسجد فاطمیه با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی پس از اقامه نماز، در جمع مردم سخنرانی می شود و در این زمینه بصیرت افزایی و روشنگری خواهد شد.

کد خبر 987649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha