تفاهم نامه همکاری دو جانبه «هلال احمر» و «ستاد فهما» در استان اردبیل اجرایی می‌شود

جوادزاده با اشاره به اجرایی شدن تفاهم نامه همکاری دو جانبه «هلال احمر» و «ستاد فهما» در استان اردبیل گفت: زمینه همکاری دو جانبه برای کاهش آسیب های اجتماعی در بین ارگان های دولتی با مشارکت جمعیت هلال احمر فراهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «سعید جوادزاده» امروز (7 آبان ماه) در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: تفاهم نامه همکاری دو جانبه «هلال احمر» و «ستاد فهما» در استان اردبیل اجرایی می شود و این تفاهم نامه زمینه افزایش خدمات بین سازمانی را مهیا می کند.

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: زمینه همکاری دو جانبه برای کاهش آسیب های اجتماعی در بین ارگان های دولتی به ویژه نهادهای فرهنگی همچون کانون های مساجد با مشارکت جمعیت هلال احمر فراهم است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: هم افزایی و تعامل مشترک بین بخشی می تواند به ارتقا کمی و کیفی برنامه های فرهنگی، اجتماعی، هنری و آموزشی بشر دوستانه با محوریت مساجد منجر شود.

 

جوادزاده اعلام داشت: ایجاد زمینه مناسب برای ساماندهی، راهبری و نظارت بر کانون های تحت پوشش ستاد فهما جهت جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی در زمان های بحرانی از جمله مفاد تفاهم نامه همکاری دو جانبه است.

 

وی تاکید کرد: ارائه آموزش های بشردوستانه و امدادی به فعالان کانون های مساجد و بچه های مسجد در برابر حوادث و مخاطرات از دیگر تهمیدات همکاری دو جانبه است.

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان افزود: مشارکت و همکاری در برنامه های مناسبی ملی و مذهبی، مسابقات فرهنگی هنری و سایر موارد از دیگر مفاد این همکاری است.

 

کد خبر 987676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha