توهین به پیامبر اسلام (ص) توهین به تمام ادیان توحیدی است

آخوند میرزاعلی گفت: توهین به پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) توهین به تمام ادیان توحیدی است.

آخوند «عبدالحی میرزاعلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سخنان گستاخانه رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین کنندگان به ساحت پیامبر عظیم الشأن اسلام نشانه اضمحلال و سستی اندیشه های غرب در برابر تمدن اسلامی است.

 

امام جمعه اهل سنت آق قلا افزود: دین اسلام همیشه ما را به احترام گذاردن و همچنین به ادب کردن حتی به دیگر پیامبران و ادیان دعوت کرده است.


وی ادامه داد: مسیری را که برخی از سیاستمداران غربی از دریچه روزنامه‌ها و رسانه‌های خودشان به نام آزادی در پیش گرفته اند یک مسیر کاملا سنگلاخ و پر خطر است و یقینا افول تمدن غرب را به سرعت جلو می‌اندازد.

 

آخوند میرزاعلی اظهار داشت: توهین به پیامبر اسلام  (صلی الله علیه و آله و سلم) توهین به تمام ادیان توحیدی است، توهین به دین و مقدسات دینی است، هیچ انسان آزادیخواهی توهین را نمی پذیرد و آن را از دایره آزادی خارج می‌کند.


وی افزود: آزادی بیان چارچوب و مقررات مشخصی دارد، نمی توان به اسم آزادی بیان به مقدسات دینی توهین کرد، چطور می‌شود که در فرانسه ترویج حجاب و عفاف ممنوع است اما توهین به ادیان و پیامبران آزاد است.


آخوند میرزاعلی گفت: این سیاست نشان می‌دهد که حمله به پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) یک نقشه از پیش طراحی شده است که جلوی نفوذ اسلام در اروپا گرفته شود، اما با این عمل زشت نه تنها جلوی نفوذ اسلام را بگیرند بلکه باعث گسترش اسلام و عزت آن در جهان نیز می شوند.


وی ادامه داد: فرانسه با این اعمال خارج از چارچوب عقلانی آزادی‌خواهانه، نه تنها کشور آزادی نیست بلکه کشور مستبد و غیر آزاد است که آزادی حیوانی را ترویج می‌کند.

 

کد خبر 987690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha