پاسخ محکم «شیخ عیسی قاسم» به «امانوئل مکرون»

شیخ عیسی قاسم با محکوم کردن اظهارات ضد اسلامی «امانوئل مکرون»، گفت: تحریم تاثیرگذار جهانی برای کالاهای فرانسوی دشمنی با فرانسه و ملت آن نیست، بلکه پاسخی به اظهارات توهین آمیز مکرون است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از منامه پست، «شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین اعلام کرد: «امانوئل مکرون» رئیس جمهوری فرانسه اظهارات و انسانیت خود و منافع کشورش را فراموش کرده است و به شخصیت الهی رسول اکرم(ص) توهین کرده است.

 

عیسی قاسم اصرار مکرون و بیانیه وی مبنی بر دست برنداشتن فرانسه از انتشار کاریکاتورهای موهن را محکوم کرد.

 

وی تاکید کرد: این آزادی درها را برای توهین، تهمت، تمسخر و افشای همه مسایل پنهان مردم و کشتار غیر قانونی باز می کند.

 

رهبر شیعیان بحرین گفت: تحریم تاثیرگذار جهانی برای کالاهای فرانسوی دشمنی با فرانسه و ملت آن نیست، بلکه پاسخی به اظهارات توهین آمیز مکرون است.

 

شیخ قاسم از همه ملت های اسلامی خواست موضع جدی و صادقانه ای را در رد عملی به اهانت رئیس جمهوری فرانسه به پیامبر اکرم(ص) اتخاذ کنند، زیرا این اقدام تعدی به ساحت همه پیامبران است.

 

وی تاکید کرد: امت اسلامی بیش از امت های دیگر به حفظ امنیت و صلح جهانی و برداری علاقه مند است. برای مسلمانان هیچ چیزی عزیزتر از اسلام، قرآن و پیامبر و مقدسات شان نیست. به همین دلیل در برابر کوچک ترین اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) سکوت نمی کنند و از اسلام و نبی مکرم اسلام(ص) دفاع می کنند.

 

مترجم: فاطمه دوستدار

کد خبر 987753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha