توزیع ۶ هزار تُن نهاده دامی در خوسف

قلندری اسفندن گفت: شرکت های تعاونی خوسف از ابتدای امسال بیش از ۶ هزار تُن نهاده دامی بین دامداران توزیع کرده است.

«محمدعلی قلندری اسفدن» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: در بحث نهاده های دامی، شرکت های این تعاونی بیش از 6 هزار تُن نهاده دامی توزیع کرده اند.

 

 

مدیر تعاون روستایی خوسف از جمع آوری ماهانه 300 تُن شیر از دامداران شهرستان خوسف خبر داد و گفت: تاکنون یک هزار و 600 تن گندم از کشاوزان شهرستان توسط شرکت تعاونی مالک اشتر خرید تضمینی شده است.

 

 

قلندری اسفندن  از  تولید ۷۰۰ تن گندم، ۱۵۰ تن یونجه و ۱۵۰ تن ارزن در شهرستان خوسف خبر داد و گفت: شرکت سهامی زراعی خوسف با در اختیار داشتن ۱۶ منبع آبی سهم به سزایی در تولید و رونق بخش کشاورزی دارد.

 

 

وی از  خرید ۴۷ رأس تلیسه گاو به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان  خبر داد و گفت: یک دستگاه مکنده کاه به مبلغ ۶۳ میلیون تومان، یک دستگاه کمباین به مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان و یک دستگاه لودر به مبلغ یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان در سال جاری خریداری شد.

 

 

مدیر تعاون روستایی خوسف با اشاره به اینکه در شهرستان خوسف مشکل توزیع آرد در روستاها داریم، گفت: این مشکل با پیگیری های صورت گرفته در حال رفع شدن است.

 

 

قلندری اسفدن در پایان تصریح کرد: فروشگاه مصرف در روستای گل و ماژان در حال راه اندازی مجدد است تا کالاهای تنظیم بازار به دست مصرف کنندگان برسد.

 

کد خبر 987787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha