اعلام زمان برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف

حجت‌الاسلام فائزی با اعلام برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه گفت: ۱۷ و ۲۲ آبان مسابقات سراسر قرآن کریم به صورت مجازی برگزاری می‌‌شود.

«حجت‌الاسلام فائز فائزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: زمان‌بندی چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برای نمایندگان استان خوزستان در دو گروه آقایان و بانوان اعلام شد. 

 

رئیس مرکز افق اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با بیان اینکه این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم به دلیل شرایط گسترش ویروس کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود افزود: محل برگزاری مسابقات آقایان در صداوسیمای مرکز استان و مسابقات بانوان در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه مسابقات گروه آقایان (شنبه ۱۷ آبان‌) با حضور ۹ نماینده در رشته‌های فردی و یک گروه در رشته تواشیح برگزار می‌شود اضافه کرد: نمایندگان استان خوزستان در مسابقات سراسری قرآن کریم در گروه آقایان سیدمهدی موسوی‌نسب در رشته حفظ ۲۰ جزء، در رشته حفظ کل اسحاق زویدات و علیرضا سامری، در رشته ترتیل یوسف حمادی، در رشته دعاخوانی احمدراهی مالکی، در رشته اذان حسن حمادی، در رشته تحقیق مهدی سیاحی، سید جاسم موسوی و سلمان اصل‌غوابش به همراه گروه تواشیح گروه آل‌یاسین هستند. 

 

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با بیان اینکه (پنج‌شنبه ۲۲ آبان) نیز زمان برگزاری مسابقات بانوان است تصریح کرد: در رشته حفظ ۲۰ جزء هاجر رخیصی، فاطمه سواری و مینا چشم‌سبز، در رشته حفظ کل طاهره صالحی و فاطمه پنبه‌دانه‌زاده، در رشته ترتیل سنا منبوهی،‌ در رشته قرائت معصومه آلبوغبیش و خلود خنافره، در رشته دعاخوانی عفت ابول‌زاده به عنوان نمایندگان خوزستان در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

 

وی یاد آور شد: ناظر رقابت سراسری این دوره از مسابقات در گروه آقایان مهدی دغاغله و هادی شرکت‌کنندگان رشته حفظ قرآن کریم محسن مزرعاوی خواهد بود.

 

کد خبر 987832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha