جاده منطقه احمدفداله احداث می‌شود

استاندار خوزستان یکی از مهم‌ترین مشکلات منطقه احمد فداله را بحث دسترسی به جاده دانست و گفت: بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه وارد کار شدند و بنا شده با همراهی راه و شهرسازی نسبت به احداث جاده اقدام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» عصر امروز (چهارشنبه 7 آبان) در حاشیه بازدید از روستاهای منطقه احمدفداله دزفول و بررسی مشکلات تکمیل جاده منتهی به این روستاها، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهم‌ترین مشکل این منطقه بحث دسترسی به جاده است که بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه وارد کار شدند و بنا شده با همراهی راه و شهرسازی نسبت به احداث جاده اقدام کنند.

 

استاندار خوزستان تصریح کرد: بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه 20 کیلومتر از احداث این جاده را بر عهده گرفتند و راه و شهرسازی نیز برای احداث هشت و نیم کیلومتر قرارداد بسته و در حال انجام کار هستند.

 

وی با اشاره به اینکه اگر چه تا روستای احمدفداله نیازمند بیش از 20 کیلومتر دیگر جاده هستیم اما با انجام این 30 کیلومتر جاده عمده کار انجام می‌شود اضافه کرد: کار سخت و هزینه‌بر هست که امیدواریم بتوانیم هر چه سریع‌تر این کار را به سرانجام برسانیم و برای مابقی کار برنامه‌ریزی کنیم.

 

شریعتی با قدردانی از مردم این منطقه که با وجود سختی‌های زیادی که متحمل می‌شوند ولی با مسئولان همراه هستند تصریح کرد: عزیزان ما در سپاه با جان و دل به صورت شبانه‌روزی در این مطنقه در حال فعالیت هستند.

 

وی با بیان اینکه ما نیز در استانداری بنا داریم اعتباری در نظر بگیریم و در این زمینه کمک‌ و حمایت‌هایی داشته باشیم یاد آور شد: همه سعی خود را می‌کنیم که این جاده را با همه سختی‌ها و هزینه‌ها به سرانجام برسانیم.

 

«سردار حسن شاهوارپور» نیز با اشاره به اینکه بیش از 6 هزار نفر در منطقه احمدفداله ساکن هستند و عمده کار مردم این منطقه دامداری و کشاورزی است عنوان کرد: یکی از مشکلات محوری این مطنقه بحث جاده است که با توجه به اینکه منطقه کوهستانی است نیاز به کار زیاد و اصولی دارد.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه ما نیز در بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه به صورت جهادی وارد کار شدیم و در حال انجام اقداماتی در این زمینه هستیم ابراز کرد: بناست با مساعدت و کمک استاندار و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه بتوانیم یکی از گره‌های اصلی مردم که جاده است را حل کنیم.

 

وی بیان کرد: البته کارهایی در این منطقه انجام شده ولی برای نیاز مردم کفایت نمی‌کند یاد آور شد: لازم است خیرین هم اگر می‌توانند کمک و همراهی کنند تا با عزمی جدی بتوانیم اولویت اول این منطقه که بحث جاده است را به سرانجام برسانیم و سپس مسائل دیگر را رسیدگی و دنبال کنیم.

 

کد خبر 987835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha