همایش ملی پیامبر اعظم(صلی الله علیه وآله)به تعویق افتاد

ستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان در خصوص همایش ملی پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله که قرار بود ۱۱ آبان ماه جاری برگزار شود؛ اطلاعیه ای مبنی بر لغو کنونی همایش و به تعویق افتادن آن تا ماه های آینده صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ ستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در خصوص همایش ملی پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله اطلاعیه ای صادر کرد.

 

 

این اطلاعیه که در پی ایجاد شرایط فوق قرمز کرونایی در استان صادر شده از به تعویق افتادن همایش مذکور خبر می دهد.

 

 

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: با توجه به مصوبات سوم آبان ماه ستاد استاني مديريت و مقابله با بيماري كرونا مبني بر ممنوع بودن برگزاري برنامه هاي اداري براي گراميداشت هفته‌هاي متفاوت و مناسبتي و تأكيد بر عدم حضور مسئولين و مديران استان در برنامه ها (به منظور جلوگيري از عادي‌سازي و عادي پنداري اين بيماري در سطح جامعه) این همایش لغو می شود.

 

 

همچنین عدم وجود زير ساخت لازم براي برگزاري طرح به صورت مجازي در اين فرصت محدود از دیگر دلایل لغو برگزاری همایش در این اطلاعیه قید شده است.

 

 

این اطلاعیه می افزاید: همايش ملي پيامبر اعظم (صلی الله علیه وآله) كه قرار بود درتاريخ 11/ 8 / 99 با حضور مسئولين كشوري، استاني و نمايندگان اديان استان برگزار شود؛ لغو و برنامه ريزي برگزاري طرح در ماه هاي آينده به صورت مجازي در دستور كار قرار دارد.

 

 

کد خبر 987886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha