توزیع ۴۰ بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند توسط کانون رسول الله (ص)

کیوانی گفت: در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه این بار فعالان کانون رسول الله (ص) شهر هفشجان با تهیه ۴۰ بسته لوازم التحریر برای توزیع بین دانش آموزان کم بضاعت بخشی از نیاز این عزیزان را تامین کردند.

«محبوبه کیوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه این بار فعالان کانون رسول الله (ص) شهر هفشجان با تهیه ۴۰ بسته لوازم التحریر برای توزیع بین دانش آموزان کم بضاعت بخشی از نیاز این عزیزان را تامین کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) هفشجان ادامه داد: اعضای فعال کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) با مشارکت و همراهی مردم، خیرین و سایر ارکان مسجد رسول الله (ص) هفشجان در راستای لبیک به بیانات مقام معظم رهبری و با هدف کمک رسانی به خانواده های کم درآمد و دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از شرایط کرونا در چندین مرحله اقدام به اجرای طرح رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه کرده است.

 

وی ابراز کرد: فعالیت‌ها و اقدامات کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) هفشجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در حمایت از آسیب دیدگان از شرایط اقتصادی و دانش آموزان نیازمند در ایام شیوع ویروس صورت می گیرد.

 

کیوانی تصریح کرد: توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر توسط کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) هفشجان با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند انجام می‌شود و امید است که دانش آموزان نیازمند به دلیل عدم توانایی مالی در تهیه این اقلام، از تحصیل باز نمانند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) هفشجان ادامه داد: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه همچنان توسط اعضای فعال کانون رسول الله (ص) هفشجان ادامه دارد.

 

کد خبر 987905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha