رفتار دولت‌های غربی در اقدامات توهین آمیز به مقدسات دوگانه است

فرهمندپور گفت: رفتار و سیاست دولت‌‌های غربی نسبت به اهانت به مقدسات رفتاری دوگانه بوده و هدف آنها اسلام‌ستیزی ناشی از احساس خطری است که نسبت به گسترش محور مقاومت در جهان داشته‌اند.

«علی فرهمندپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، ضمن محکوم کردن اهانت یک نشریه فرانسوی به پیامبر و حمایت دولت فرانسه از این نشریه موهن اظهار کرد : متاسفانه  در آستانه سالروز میلاد مبارک پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت، مدعیان دروغین فرهنگ و تمدن به بهانه آزادی بیان این چنین اقدام موهنی کرده‌اند که قطعا اهداف اسلام ستیزی در پشت این حرکت مذبوخانه پنهان شده است.

 

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول افزود: بر اساس آیات قرآن پیامبر اسلام (ص) والاترین، بهترین، نیکوکارترین، آزاداندیش ترین، مهربان ترین و دلسوزترین انسانی است که خدا از اول خلقت تا پایان دنیا آفریده و این صفات پیامبر (ص) را پیروان سایر ادیان نیز قبول دارند.

 

وی تصریح کرد: دولت فرانسه در حالی از این نشریه موهن نسبت به بهانه آزادی بیان حمایت می‌کند که هر گونه تحقیق و نوشتن و سخن گفتن در مورد هولوکاست در این کشور ممنوع بوده و هر کسی این اقدام را انجام دهد با شدیدترین احکام قضایی مواجه و مجازات می‌شود.

 

فرهمندپور اضافه کرد: دولت‌های غربی در قبال توهین به ادیان و مقدسات سیاست دوگانه‌ای را در برخورد با عوامل توهین به دین در پیش گرفته است زیرا از تلاش برای انتقاد به موضوع هولوکاست جلوگیری می‌کنند و در عین حال اجازه می‌دهد به اسلام و پیامبر آن توهین شود.

 

وی با بیان اینکه  پیامبر اسلام (ص)، تنها متعلق به مسلمین نیست عنوان کرد: نه تنها مسلمانان نباید نسبت به این اهانت سکوت کنند بلکه پیروان سایر ادیان نیز باید. این اقدام را محکوم کنند.

 

سرپرست فرماندای ویژه دزفول در پایان یاد آور شد: مسلمانان جهان با هوشیاری باید طراحان و سیاستگذاران توطئه‌های ضداسلامی را در انجام چنین اقداماتی ناکام بگذارند و در واقع علت اینگونه رفتارها بن این دلیل است که کشورهای غربی از توسعه جریان مقاومت در منطقه احساس خطر می‌کنند.

 

کد خبر 987917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha