برنامه‌های هفته وحدت در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود

نوروزی گفت: به مناسبت میلاد پیامبر مهربانی‌ها، برنامه‌های هفته وحدت در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

«فاطمه نوروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک سالروز میلاد حضرت محمد(ص) اظهار کرد: تبیین و اشاعه فرهنگ دینی، تفهیم فلسفه‌ اتحاد و وحدت جوامع اسلامی و...  در میان کودکان و نوجوانان از جمله اهداف کانون در برگزاری برنامه‌های این هفته  است.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صومعه‌سرا افزود: به مناسبت میلاد مسعود خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت برنامه‌های فرهنگی، ادبی با عنوان ویژه برنامه «گل محمدی» به دلیل ویروس کرونا، در فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

وی گفت: برنامه‌های این هفته اعم از قصه‌گویی، معرفی کتاب، نقاشی، خوشنویسی، دلنوشته‌های ادبی از آثار اعضا و مربیان کانون است که همه این برنامه‌ها با محوریت هفته وحدت و زندگینامه پیامبر اکرم(ص) بوده و در فضای مجازی برای دیدن مخاطبان به اشتراک گذاشته می‌شود.

 

نوروزی تصریح کرد: این برنامه‌ها با هدف تقویت و افزایش همدلی میان کودکان و نوجوانان و آشنایی با ابعاد مختلف زندگانی و سیره رسول گرامی اسلام (ص)، امید آفرینی و ایجاد فضای نشاط و انس با پیامبر و ترویج فرهنگ محبت و دوستی با پیامبر مهربانی برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صومعه‌سرا، هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) را یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد وحدت بین مسلمین جهان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اهانت‌های اخیر مدعیان احترام به حقوق بشر و ادیان و مذاهب به ساحت قدسی پیامبر اسلام، نباید بگذاریم محدودیت کرونا تبدیل به فرصتی برای به هدف رسیدن دشمنان اسلام شود.

 

کد خبر 987933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha