اجرای مرحله جدید رزمایش «کمک مومنانه» درکانون «الزهرا (س)»

حضوری از برگزاری مرحله جدید رزمایش «کمک مومنانه» همزمان با سالروز ولادت پیامبر مهربانی حضرت محمد (ص) خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» از ابتدای راه اندازی رزمایش «کمک مومنانه» در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب پا به میدان گذاشت و در این راستا در چند مرحله با تهیه بسته های معیشتی به کمک رسانی و حمایت از خانواده های نیازمند پرداخت.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: در هر مرحله از این طرح، به همت خیران و اهالی مسجد، بسته هایی حاوی اقلام ضروری و مورد نیاز خانواده ها از جمله روغن، برنج، حبوبات و ... تهیه شده و با شناسایی خانواده های نیازمند همجوار مسجد و محله، میان آنان توزیع شده است.

 

وی با اشاره به اجرای مرحله جدید رزمایش «کمک مومنانه» در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، بیان کرد: این مرحله از رزمایش قرار است همزمان با سالروز میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار شود.

 

حضوری ضمن دعوت از اهالی مسجد و خیران برای مشارکت در این امر خداپسندانه، عنوان کرد: خیر اندیشان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۴۳۱۸۳ به نام مرکز نیکو کاری «کوثر» مسجد «الزهرا (س)» واریز کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم با اشاره به اینکه امکان کمک نقدی به صورت حضوری نیز برای نیک اندیشان مهیا است، خاطرنشان کرد: خیران می توانند با مراجعه به مسجد و یا مرکز نیکوکاری «کوثر» در این برنامه که در راستای کمک و حمایت از خانواده های نیازمند به اجرا در می آید، سهیم باشند.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

کد خبر 987958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha