سردار شهید سلیمانی منادی وحدت در جهان اسلام بود

حجت الاسلام دیلم گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق کامل استکبارستیزی و منادی وحدت در جهان اسلام بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورعلی دیلم» ظهر امروز(پنج شنبه ۸ آبان) در مراسم گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: هفته وحدت امسال باید از چند جهت مورد توجه قرار گیرد و گرامیداشت این هفته باید بهتر و بیشتر از سال های گذشته انجام شود.

 

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور به تقارن هفته وحدت با ۱۳ آبان روز استکبارستیزی اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع باید در تمامی برنامه های هفته وحدت برجسته شود. 

 

حجت الاسلام دیلم افزود: امسال سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی که به عنوان مصداق کامل استکبارستیزی و منادی وحدت در جهان اسلام بودند در جمع ما نیستند و در هفته وحدت امسال نام و یاد تمامی شهدا از جمله شهید سلیمانی باید در این ایام گرامی داشته شود.

 

وی ابراز داشت: برخی از سران کشورهای عربی صلح نامبارکی با رژیم غاصب اسرائیل داشتند و عادی سازی روابط را ترویج کردند که در هفته وحدت امسال باید به این مهم نیز پرداخته شود.

 

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور به توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) و حمایت و تأیید رئیس جمهور فرانسه از این اقدام شنیع اشاره کرد و یادآود شد: همه مسلمانان باید در محکومیت این اقدام خصمانه یک صدا فریاد بزنند و از مقدسات اسلام دفاع کنند.

 

حجت الاسلام دیلم تصریح کرد: بیانیه مجامع حوزوی ما به سراسر کشور ارسال شد تا علمای ما  به عنوان پیشقدم، الگو و مبلغ در امر سلامت و مقابله با ویروس منحوس کرونا باشند.

 

وی افزود: ۶ گروه توسط مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور به محل های برگزاری نماز جمعه ارسال شدند و ضمن قرائت بیانیه بر رعایت دستورالعمل ها و نکات بهداشتی تاکید کردند.

 

 

کد خبر 988062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha