ششمین نشست بروکرهای شبکه فن بازار ملی ایران در باغ نوآوری ورامین

ششمین نشست بروکرهای شبکه فن بازار ملی ایران در باغ نوآوری ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،همزمان با پنجشنبه ای دیگر از در حمایت از تولید باغ نوآوری ورامین امروز میزبان جمعی از مسئولین شهرستان ورامین بود.

در این نشست که با حضور حجه الاسلام محمودی امام جمعه موقت، میری فرمانده بسیج کارگری شهرستان برگزار شد، حسن فیروزی مسئول باغ نوآوری ورامین گفت: امروز باغ نوآوری شهرستان ورامین میزبان نخبگان، پژوهشگران، سرمایه گذاران و تولید کنندگان کشوری بصورت مجازی است.
وی گفت: سعی داریم در این نشست تخصصی در جهت جذب سرمایه گذار، تهیه مواد اولیه برای کارخانجات صنعتی ورامین از سطح کشور برای تولید کنندگان و رونق بازار فروش تولیدات کارخانجات سراسر کشور بصورت مجازی و مواجهه تصویری علاقمندان این سه موضوع تبادل و نظر کنیم.
حجه الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین، در این ویدئو کنفرانس کشوری و در جمع علاقمندان به جهش تولید در کشور گفت: خوشبختانه در سال جهش تولید خبرهای خوبی از راه اندازی مجدد و افتتاح برخی از کارخانجات تولیدی شنیده می شود که لازم است مسئولان مربوطه بیشتر از این حمایت از تولید را اولویت کارها قرار دهند تا با رونق تولید و اشتغال امید و نشاط جوانان در جامعه افزایش یابد.
لازم بذکر است، شهرستان ورامین دومین شهرستان استان تهران است که باغ نوآوری در آن مستقر است و اگر مسئولان شهرستان حمایت و ارتباطات خود را در سطح کلان کشوری از این مرکز داشته باشند انشاالله نیروهای نخبه و جوان شهرستان در زمینه های علمی و فن آوری های نوین، می توانند حرف های زیادی در سطح کشور داشته باشند.

کد خبر 988078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha