۵۰ هزار قرص نان به صورت رایگان در هفته وحدت توزیع می شود

طالب زاده با بیان اینکه ۲۰۰ کیسه آرد با مشارکت سپاه و اداره غله به صورت نیم بها با کمک خیرین خریداری کردیم، گفت:در هفته وحدت ۵۰ هزار قرص نان در حاشیه شهر مشهد توسط نانوایی سیار توزیع می شود.

«محمد مهدی طالب زاده» در حاشیه بازدید گروهی اهالی رسانه از فعالیت های جهادی حاشیه شهر در سالن ورزشی شهید شوشتری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بیان کرد: در راستای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب دو نانوایی با نان رایگان را به مناسبت هفته وحدت راه اندازی کردیم و با توجه به اینکه حاشیه شهر مخصوصا شهرک شهید باهنر و رجایی اهل سنت زیادی زندگی می کنند این نانوایی در این مکان راه اندازی شد.

 

فرمانده حوزه 10 مسلم شهرک شهید باهنر با بیان اینکه 50 هزار قرص نان توسط این نانوایی در هفته وحدت توزیع می شود؛ گفت: روزی ده نفر به صورت جهادی و از قرارگاه شهید قاسمی در این نانوایی مشغول به کار هستند و روزانه 10 ساعت پخت نان خواهیم داشت.

 

وی با اشاره به هزینه 30 میلیون تومانی برای راه اندازی این نانوایی بیان کرد: با توجه به مشکلات هفته های اخیر در آرد و نان مسئولین فرهنگی شهرک بر آن شدند تا این نانوایی را راه اندازی کنیم تا کمکی برای مردم نیازمند حاشیبه شهر باشد.

 

طالب زاده با بیان اینکه دهه آخر صفر نیز این نانوایی پخت داشت سپس در هفته وحدت نیز این نانوایی فعالیت دارد و در کنار نانوایی از فردا توزیع ماسک و مواد ضد عفونی نیز صورت خواهد گرفته.

 

وی در خصوص نحوه توزیع قرص نان گفت: کارتهایی شب ها در مساجد این منطقه و مهراباد توزیع می شود و افراد روز بعد با آوردن کارت نان خود را دریافت می کنند.

 

فرمانده حوزه 10 مسلم شهرک شهید باهنر با بیان اینکه روزانه 3 تا 4 هزار نان به دست مردم خواهیم داد؛ در خصوص نحوه تهیه آرد این نانوایی گفت: 200 کیسه آرد با مشارکت سپاه و اداره غله به صورت نیم بها با کمک خیرین خریداری کردیم.

 

 

کد خبر 988136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha