کشف ۵ تن چوب  آلات قاچاق در بندر آستارا

غزنوی از کشف و ضبط ۵ تن چوب آلات قاچاق در شهرستان آستارا خبر داد.

«نسرین غزنوی» امروز(پنجشنبه، ۸ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا، اظهارکرد: یکهزار و ۳۴۶ متر مربع از اراضی ملی آستارا در روستای کوته کومه بخش لوندویل این شهرستان رفع تصرف شد.

 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندر آستارا افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و به دادگاه معرفی شد.

 

وی از رفع تصرف اراضی ملی به مساحت سه هزار و ۳۱۰ متر مربع ذیل ماده ۵۵ در روستای دگیرمانکشی بخش مرکزی شهرستان آستارا خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری حقوقی، به آزادی اراضی ملی در منطقه دگیرمانکشی اقدام و در این رابطه ۲ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

غزنوی گفت: در رفع تصرف اراضی ملی در روستای کوته کومه بخش لوندویل و دگیرمانکشی بخش مرکزی ۱۲ مامور یگان حفاظت از منابع طبیعی آستارا حضور داشتند.

 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندر آستارا از توقیف پنج دستگاه خودرو و کامیون حامل چوب آلات قاچاق در ایست بازرسی قلعه خبر داد و افزود: از این خودروهای توقیفی پنج تن چوب آلات قاچاق کشف و ضبط شد و  پنج نفر نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

غزنوی، حفاظت از اراضی ملی با رویکرد پیشگیرانه را از اولویت های مهم و اصلی منابع طبیعی دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا تیم های گشت و مراقبت یگان حفاظت منابع طبیعی آستارا به صورت مستمر عرصه های منابع طبیعی را مورد رصد قرار داده و به محض مشاهده هرگونه تخلف در اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی می کنند.

کد خبر 988169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha