توزیع مرحله‌ای جدید از بسته‌های معیشتی کمک‌های مومنانه در کردستان

سپاه بیت المقدس با اجرای چندین مرحله کمک مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کردستانی در این شرایط کرونایی به یاری نیازمندان شتافت و این بار نیز در مرحله جدید از توزیع این بسته‌های معیشتی یاریگر خانواده‌های نیازمند شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، چند ماهی است کرونا مهمان ناخوانده مردم ایران شده و عده‌ای را گرفتار بیماری، عده‌ای را با رکود در کسب و کار و تعدادی را به کام مرگ کشانده است.

 

تعطیلی کسب و کار و کم رونقی برخی از مردم در این شرایط باعث شد تا مقام معظم رهبری همه را به همدلی و مواسات فراخواند و کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا را در اولویت قرار دهند.

 

سپاه بیت‌المقدس نیز در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی را در اولویت قرار داد و تاکنون در چندین مرحله دستگیر نیازمندان شده است.

 

در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس در کردستان ۱۵ هزار و ۱۷۰ بسته معیشتی به ارزش ۴ میلیارد و ۵۵۱ میلیون تومان تهیه و توزیع شد.

 

 در مرحله دوم در فاصله زمانی بسیار کوتاهی از مرحله اول، توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر استان کردستان انجام شد.

 

در مرحله سوم از رزمایش کمک مومنانهدر کردستان نیز، ۱۵ هزار بسته معیشتی به دست نیازمندان رسید.

 

توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان یکی دیگر از برنامه‌های سپاه کردستان در زمینه کمک مومنانه بود که در ایام محرم بین نیازمندان توزیع شد.

 

در مرحله چهارم کمک‌های مومنانه نیز ۱۳ هزار و ۵۵۰ بسته معیشتی با همکاری بنیاد علوی بین نیازمندان استان کردستان در حال توزیع است.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و کمک‌های مومنانه، مرحله دیگری از توزیع کمک‌های مردم در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از این ویروس در سطح استان کردستان در دست اقدام داریم، بیان کرد: در این مرحله 13 هزار و 550 بسته حمایتی به همت سپاه و مشارکت بنیاد علوی و خیرین عزیز آماده شده و در بین افراد نیازمندی که از قبل شناسایی شده در سطح شهرهای استان توزیع می‌شود.

 

سردار سید صادق حسینی اعلام کرد: شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در جامعه حاکم است این ضرورت را ایجاد کرده همه مردم در راستای قطع زنجیره کرونا و حفظ سلامت هم‌نوعان تمام نکات بهداشتی را رعایت کنند و در حد توان به همدیگر کمک کنند.

 

وی اضافه کرد: کمک به نیازمندان از تاکیدات دین مبین اسلام است و سپاه برای کمک به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان نیز در خصوص اجرای کمک مومنانه در استان کردستان می‌گوید: به دلیل شیوع ویروس کرونا، نیازمندان در شرایط سختی به سر می‌برند و نیاز است انسان‌های خیر و نیکوکار برای کمک به این افراد پیشقدم شوند.

 

بهرام نصراللهی زاده با بیان اینکه اقدامات تمامی دستاههای اجرایی در راستای کمک به نیازمندان قابل تقدیر است، افزود: اقدامات سپاه کردستان در زمینه اجرای طرح کمک مومنانه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و این پنجمین مرحله‌ای است که سپاه بیت‌المقدس در سطح بسیار گسترده‌ای اقدام به تهیه و توزیع کمک‌ها مردمی در بین نیازمندان کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح کمک مومنانه توسط سپاه مصداق کامل تحقق منویات مقام معظم رهبری است و تاثیر بسزایی در رفع مشکلات مردم در این شرایط کرونایی داشته است.

 

مردم ایران در سراسر کشور به ویژه مردم نوعدوست و فهیم استان کردستان همواره خیرخواه همدیگر بوده و در کمک به همنوعان ید طولانی و سابقه درخشانی دارند و بی‌شک در تمامی شرایط یار و همراه هم هستند و چه زیباست که این بار نیز در ماه ربیع‌الاول و هفته وحدت زمینه‌ساز شادی دل نیازمندان شده‌اند.

 

 

کد خبر 988174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha