اجرای طرح «آمران سلامت» در جهرم

جعفرنژاد گفت: طرح «آمران سلامت» در ایام شیوع گسترده ویروس کرونا برای توصیه نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط جوانان جمعیت هلال احمر جهرم در مکان های پرتردد آغاز شد.

«رامین جعفرنژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در پی فرمایشات مقام معظم رهبری برای استفاده از نیروهای‌داوطلب جهت مقابله با کرونا، اجرای طرح‌ «آمران سلامت» از پنجم آبان ماه همزمان با سراسر کشور، در جهرم آغاز و تا 15 این ماه ادامه دارد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم افزود: این طرح با هدف دعوت مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مشارکت ۱۰ تیم فعال از جوانان و داوطلبان هلال احمر اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ایستگاه های این طرح در مکان های پرتردد شهروندان برپا شده است، بیان کرد: طرح «آمران سلامت» با برپایی چهار ایستگاه و با همکاری اعضای جوانان داوطلب خواهر و بردار جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم اجرا می شود.

 

جعفرنژاد خاطرنشان کرد: در طرح «آمران سلامت» از تمام ظرفیت برای آموزش همگانی و همراهی مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی کرونا ویروس در سطح شهرستان استفاده می شود.

 

وی با تاکید بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی شهروندان جهرمی، عنوان کرد: با توجه به اینکه تا کنون نیز درمان قطعی یا واکسنی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تولید نشده بنابراین تنها راه مقابله با آن رعایت شیوه نامه ها و توسعه آموزش های همگانی است.

 

جعفرنژاد تصریح کرد: کنترل و مهار ویروس کرونا در کشور توجه دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم تردد غیر ضرور در معابر است که امیدواریم با اجرای طرح آمران سلامت از وضعیت نگران کننده شیوع کرونا، با افتخار عبور کنیم.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم با دعوت از مردم برای سهیم شدن در طرح «آمران سلامت»، تصریح کرد: از افراد خیراندیش تقاضا می‌شود، کمک‌های خود را شامل ماسک و الکل به چادرهای محل استقرار این نیروها در میدان «مصلی»، میدان «شهدا» و همچنین چهارراه‌های «بهارستان و «دفاع مقدس» (پارکینگ) تحویل دهند.

 

کد خبر 988208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha