طرح توسعه خدمات الکترونیک آبفا در اندیمشک اجرا می‌شود

ملک‌خدایی با اشاره به اجرای طرح توسعه خدمات الکترونیک آبفا در اندیمشک گفت: این طرح با هدف کاهش مراجعه شهروندان به واحدهای مختلف اداری، اجرای مصوبات ستاد کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

«کریم ملک‌خدایی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اینکه طرح توسعه خدمات الکترونیک آبفا در اندیمشک اجرا می‌شود اظهار کرد: با اجرای این طرح، خدمات الکترونیک و غیرحضوری آب و فاضلاب در شهرستان اندیمشک توسعه پیدا می‌کند.

 

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک افزود: کاهش مراجعه شهروندان به واحدهای مختلف اداری، اجرای مصوبات ستاد کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله اهداف اجرای طرح توسعه خدمات الکترونیک آبفا در شهرستان اندیمشک هستند.

 

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت قبوض و پرداخت آب بها به آدرس https://pay.abfakhz.ir/Default.aspx مراجعه کنند اذعان کرد: شهروندان با مراجعه به سامانه مشاهده و پرداخت قبوض شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، تمام خدمات مورد نیاز را از طریق شناسه قبض و بدون نیاز به مراجعه حضوری به واحدهای اداری دریافت می‌کنند.

 

ملک‌خدایی عنوان کرد: همچنین با همکاری دفاتر پیشخوان دولت و شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان شهروندان می‌توانند در ساعت‌های مختلف شبانه روز و مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت خدمات حوزه آبفا را دریافت کنند.

 

وی تقویت رضایت شهروندان و افزایش کیفیت و سرعت خدمت‌رسانی به آنها را از دیگر اهداف طرح توسعه خدمات الکترونیک آبفا برشمرد و بیان کرد: این خدمات متناسب با نیازهای شهروندان و دستورالعمل‌های شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان تقویت و توسعه می‌یابد.

 

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک اضافه کرد: شهروندان برای ثبت شکستگی لوله‌های توزیع آب نیز می‌توانند با شماره گیری ۱۲۲ و بدون مراجعه به واحدهای اداری اقدام به ثبت آدرس کنند تا در کم‌ترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز به شهروندان ارائه شود.

کد خبر 988237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha