ساخت بیش از ۱۰۰۰ واحد مسکونی از سوی خیرین مسکن‌ساز

سهرابی گفت: انجمن خیرین مسکن‌ساز استان آذربایجان شرقی بیش از ۱۰۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی ساخته و واگذار شده است.

«سعید سهرابی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: انجمن خیران مسکن ساز استان آذربایجانش رقی به دنبال کمک به معیشت مردم، نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه است.

مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز آذربایجان شرقی، افزود: این انجمن سعی دارد تا با هم افزایی کمک‌های دولتی و کمک‌های مردمی و خیران در راستای تهیه مسکن ارزان قیمت برای اقشار آسیب دیده اقدام کند.

وی ادامه داد: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قول دادند تا در زمینه‌ وقف برای ساخت مسکن کمک کنند و با توجه به نیات خیرانی که ظرفیت مسکونی دارند، این موقوفات را در اختیار انجمن خیرین مسکن ساز قرار دهند.

سهرای خاطرنشان کرد: هیئت امنای انجمن خیران مسکن ساز استان متشکل از استاندار، امام جمعه تبریز، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل بنیاد مسکن استان و مدیرعامل انجمن خیران تهران به همراه پنج نفر افراد خیر است؛ هئیت مدیره این انجمن نیز از هفت شخص حقیقی و حقوقی تشکیل یافته است.

وی افزود: انجمن خیران مسکن ساز استان پس از تشکیل بنیاد مسکن، در سراسر کشور تاسیس یافت و تاکنون نیز اقدامات بسیاری را در حوزه مسکن انجام دادند؛ در آذربایجان شرقی بالغ بر ۱۰۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی ساخته و واگذار شده است.

مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز آذربایجان شرقی ادامه داد: اکنون ساخت دو پروژه مجتمع ۴۰۰ واحدی سهند و ۷۴۰ واحدی صیاد شیرازی نیز در مراحل اولیه قرار دارد.

کد خبر 988252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha