​حل مشکل گرانی مهمترین وظیفه مسئولان نظام است

​آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه امروز مهمترین وظیفه مسئولان حل مشکل گرانی است، گفت: رؤسای سه قوه باید دست به دست هم دهند و این مشکل را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، آیت الله «سید کاظم نورمفیدی» عصر امروز(جمعه 9 آبان) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: امروز ویروس کرونا تمام صحنه کشور را مورد تهاجم قرار داده و باید نگاه ما در مبارزه با این ویرس باید یک فرهنگ قرارگاهی باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان به فرق بین انتقاد و هتک حرمت اشاره کرد و ادامه داد: نقد چیز بسیار خوبی است و حساب نقد از هتک حرمت جدا است و هتک حرمت حرام است ولی انتقاد و نقد واجب است و اگر نباشد رکود و سکون ایجاد می شود.

 

آیت الله نورمفیدی به دعا و استغفار اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری ضمن تاکید به فرهنگ قرارگاهی به موضوع دعا و استغفار نیز تاکید داشتند.

 

وی با بیان اینکه جنگی که امروز دشمنان علیه ما به راه انداختند جنگ شناختی و رسانه ای است، تصریح کرد: آمریکا جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته و با این تحریم ها مشکلاتی به وجود آمده است اما آنطور که دشمن انتظار داشت در این جنگ اقتصادی موفق نبوده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ابراز داشت: دشمن با جنگ رسانه ای و شناختی به دنبال تغییر ذائقه و فکر جامعه است، این جنگ بسیار سخت تر از جنگ اقتصادی و نظامی است و دشمن به دنبال این است که مردم از نظام دلسرد شوند.

 

آیت الله نورمفیدی به پیشرفت های کشور اشاره کرد و گفت: این پیشرفت ها از طریق رسانه باید تبین شود.

 

وی به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) و حمایت رئیس جمهور فرانسه از این اقدام شنیع اشاره کرد و یادآور شد: رئیس جمهور فرانسه این اقدام را آزادی بیان دانسته است حال آنکه توهین به انبیای الهی توهین به بشریت و نظام الهی است و این اظهارات در حالی است که دانشمند فرانسوی را به دلیل سخنرانی علیه هولوکاست، محاکمه می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان به عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: دشمن اهانت به پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) را انجام داده تا توجه امت های اسلامی را از موضوع عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی به موضوع اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) معطوف کند.

 

آیت الله نورمفیدی مناظره دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا را نشانه افول این کشور برشمرد و افزود: قبل از آنکه شوروی دچار فروپاشی شود شاهد چنین رویدادهایی بودیم.

 

وی تاکید کرد: امروز مردم با مشکلات اقتصادی رو به رو هستند و حتی از پس هزینه های تهیه ماسک برای جلوگیری از ویروس کرونا بر نمی آیند و باید شرایطی فراهم شود که مردم بتوانند معیشت خود را تأمین کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان  متذکر شد: امروز مهمترین وظیفه مسئولان حل مشکل گرانی است و رؤسای سه قوه باید دست به دست هم دهند و این مشکل را برطرف کنند و هر کسی که منجر به مشکل در معیشت مردم می شود به اشد مجازات محاکمه کنند.

 

آیت الله نورمفیدی وحدت را یک مسئله مهم جهان اسلام برشمرد و افزود: این آرمان را از سیره پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) آموختیم، وحدت یک دستور الهی بین جامعه اسلامی به شمار می رود.

 

وی به ماجرای ترور خود در ابتدای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: منافقان و دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و شکاف بین مسلمانان هستند.

 

کد خبر 988262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha