طلسم ۱۵ ساله بازگشایی خیابان جانبازان سرایان شکسته شد

سرنوشت بازگشایی خیابان جانبازان بعد از گذشت ۱۵ سال با تغییر و تحول چندین شهردار در مرکز شهر سرایان بالاخره به نتیجه رسید و طلسم این خیابان شکسته و امید را در دل های اهالی این منطقه نشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «رضا مطلبی پور» در آیین بازگشایی این خیابان اظهار کرد: پروژه از طرح‌های تصویبی در خصوص ساماندهی بافت فرسوده و نیز ستاد باز آفرینی مناطق شهری و از تعهدات یک ساله شهرداری به شورای شهر است.

 

شهردار سرایان گفت: تا کنون ۱۵ پلاک تملک و بازگشایی شده و فقط دو پلاک در حد یک متر و کمتر باقی مانده که به اصل خیابان صدمه وارد نمی کند.

 

وی بیان کرد: از سال ۹۶ تا کنون حدود ۷۰۰ میلیون تومان برای تملک و بازگشایی مسیر جدای از امتیازات داده شده، هزینه شده است.

 

مطلبی پور با اشاره به اینکه در فاز جدول گذاری و زیرسازی و آسفالت که به زودی آغاز می شود نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است، افزود: خیابان جانبازان یکی از معابر در سمت شرقی غربی شهر سرایان است که با توجه به اینکه اکثر معابر اصلی واقع در شهر سرایان شمالی و جنوبی است، بازگشایی این مسیر  سبب پیوند معابر اصلی امام و ابوذر می شود که تسریع در خدمات دهی به اهالی این منطقه شهری در بافت فرسوده خواهد شد.

 

وی تحرک و پویا بخشی به مناطق فرسوده شهری را از مزایای بازگشایی این خیابان توصیف می کند که ضمن برقراری ارتباط مسجد و پارک ابوذر و مجموعه بازار قدیمی میثم، سیما و منظر مطلوبی در شرق شهر سرایان را فراهم می کند.

کد خبر 988319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha