هیچگونه مشکلی در تأمین ارزاق عمومی مردم قزوین وجود ندارد

حبیبی گفت: با وجود تمامی تحریم های ظالمانه و تهدیدهای استکبار جهانی هیچگونه مشکلی در تأمین مایحتاج و ارزاق عمومی مردم استان قزوین وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «منوچهر حبیبی» در جلسه ستاد عملیات روانی استان بیان کرد: اقدام توهین آمیز و موهون رئیس جمهور فرانسه و هتک حرمت به ساحت نورانی پیامبر اخلاق و رحمت حضرت محمد (ص) را محکوم کرده و این حرکت نابخردانه نشانه زبونی و عجز سردمداران کشورهای استکباری است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: دین اسلام، دین مقبول و مورد احترامی در بین مردم کشورهای مختلف جهان است و اینگونه حرکات تحریک آمیز در جوامع غربی ناشی از نفوذ دین اسلام در اعماق این جوامع است.

 

وی با اشاره به لزوم دقت در بیان اظهارنظرها از سوی افراد مختلف اضافه کرد: مسئولان باید در اظهارنظرهای خود جوانب مختلف را ارزیابی کنند و با هتک حرمت افراد و مسئولان نظام، موجبات دلسردی مردم را فراهم نکنند.

 

حبیبی گفت: از مسئولان مختلف انتظار می رود که برای رفع موانع و مشکلات جامعه در حد توان خود به مردم وعده دهند.

 

وی در پایان حاطر نشان کرد: امید بخشی و نشاط افزایی از وظایف دلسوزان کشور، نظام و اصحاب رسانه است؛ در حوزه اطلاع رسانی باید به گونه ای عمل شود که دشمنان مغرض و معاند کشور نتوانند از آن سوء استفاده کنند و پس از آن جامعه را به سمت فضای غبارآلود و دلخواه خود هدایت کنند.

کد خبر 988326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha