دوره های آموزشی قرآن کریم کانون خاتم النبی (ص) بن مجازی برگزار می شود

اکبری گفت: دوره های آموزشی قرآن کریم کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) شهر بن که هرساله به صورت حضوری و استقبال ویژه ای نیزه همراه بود، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از گسترش این ویروس در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

«امید اکبری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: دوره های آموزشی قرآن کریم کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) شهر بن که هرساله به صورت حضوری و استقبال ویژه ای نیزه همراه بود، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از گسترش این ویروس در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: این دوره های آموزشی در فضای مجازی نیز با استقبال ویژه نوجوانان و جوانان همراه شده است.

 

وی ابراز کرد: دوره‌های آموزشی قرآن و عترت در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل و تحقیق، مفاهیم، تفسیر و نهج‌البلاغه به نوجوانان و جوانان عضو کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) ارائه می‌شود.

 

اکبری تصریح کرد: کشف استعداد های درخشان و مستعد برای حضور در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، ترویج فرهنگ نورانی قرآن و جذب بیش از پیش نوجوانان و جوانان به مسجد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: استفاده از اساتید مجرب یکی از دلایل استقبال گسترده قرآن آموزان از کلاس های قرآنی است.

 

کد خبر 988334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha