سرعت پایین آپلود در شبکه شاد/ کرونا هزینه‌های مدارس غیرانتفاعی را افزایش داد

رحتمی قدرت و سرعت پائین آپلود محتوا در شبکه شاد را مورد تأکید قرار داد و گفت: کرونا هزینه‌های مدارس غیرانتفاعی را افزایش داده است.

«محمد رحتمی» با تأکید بر اینکه شیوع کرونا موجب افزایش هزینه‌های مدارس غیرانتفاعی شده است به خبرنگار شبستان گفت: در شبکه شاد مانند بسیاری از شبکه‌های دیگر قدرت آپلود محتوا پائین بوده و همین موضوع موجب نارضایتی دانش‌آموزان شده است.
 
 
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان بسترسازی برای آغاز سال تحصیلی جدید توسط وزارت آموزش و پرورش را در شرایط کرونایی امسال از جمله موارد برنامه‌ریزی شده اعلام کرد و افزود: تمام هدف ما این بوده که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان داده شود.
 
 
رحتمی برگزاری کلاس‌های حضوری با تراکم پائین‌تر از گذشته و به شکل شیفتی، زوج و فرد و در گروه‌های الف تا ج را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: از 15 شهریور که مدارس بازگشایی شدند متعاقب آن اعلام شد که حضور در مدارس الزامی نیست و دانش‌آموز می‌تواند با اختیار خود در مدرسه حاضر شود.
 
 
وی با بیان اینکه بستر ارائه آموزش‌های غیرحضوری در کشور با تمهیدات وزارت آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط فراهم شده است تصریح کرد: در عین حال که آموزش‌ حضوری را مبنای کار قرار داده‌‌ایم آموزش غیرحضوری را هم با جدیت بسیار خاصی دنبال می‌کنیم. 
 
 
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تأکید بر اینکه یکسری انتقادات به شبکه شاد انجام شده و این انتقادات به‌جا و درست هم هست افزود: با توجه به ترافیکی که در شبکه وجود دارد و حجم بالای استفاده از شبکه شاد، بدون شک مشکلاتی در این زمینه رخ می‌دهد اما امیدواریم این موانع رفته‌رفته حل شوند.
 
 
رحتمی قدرت پائین آپلود محتوا را چیزی که نه‌تنها در شبکه شاد بلکه در سایر شبکه‌های اجتماعی هم کم و بیش دیده می‌شود خواند و ابراز داشت: در مورد شهریه مدارس هم قسمتی که مربوط به فوق برنامه و خارج از کلاس درس می‌شود اعلام کردیم که از خانواده‌ها هزینه‌ای اخذ نشود از طرفی اگر مدرسه غیردولتی شهریه دریافت نکند قادر به آماده کردن امکانات نیست.
 
 
وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری‌های زیادی در حوزه مدارس غیردولتی انجام می‌شود اما آن‌چنان انتفاعی هم در آن وجود ندارد ابراز داشت: البته نمی‌خواهم بگویم که این موضوع به عدالت نزدیک است اما با توجه به شیوع ویروس کرونا هزینه‌های مدارس غیردولتی و غیرانتفاعی در مقایسه با گذشته افزایش پیدا کرده است.

 

 

 
کد خبر 988340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha