تشکیل انجمن صنفی کارفرمایی باغ داران جهرم

جوکار از راه اندازی انجمن صنفی کارفرمایی باغ داران در شهرستان جهرم خبر داد.

«علی جوکار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با پی‌گیری مسئولین شهرستان و همچنین کمک و یاری بهره‌برداران و باغ‌داران شهرستان جهرم، «انجمن صنفی کارفرمایی باغ‌داران شهرستان جهرم» با تمام مجوزهای قانونی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت جهادکشاورزی به ثبت رسیده و دفتر این انجمن شروع به فعالیت کرده است.

 

مدیر جهاد کشاورزی جهرم كوشش در جهت استيفای حقوق و خواسته هاي مشروع و قانوني اعضا از طريق ايجاد زمينه‌هاي مساعد به منظور نيل به اهداف انجمن و برنامه ريزی برای تامين نيازهاي صنفی، آموزش، توسعه و گسترش فعاليت ها را از اهداف این انجمن صنفی کارفرمایی عنوان کرد و افزود: كوشش در ارتقاي بهره وري منابع و ظرفيت توليد، انتقال نوآوری تكنولوژيک، سعی در بهبود كيفيت توليد يا بررسی، شناخت و استقرار روش های نوين كنترل كيفيت، حمايت ودفاع از حقوق و منافع صنفی و حرفه‌ای اعضا از طريق ارائه پيشنهاد و جلب پشتيبانی مراجع و سازمان های دولتی و ملی نسبت به هدف های انجمن و... از دیگر وظایف این انجمن است.

 

وی به نحوه عضویت در انجمن صنفی کارفرمایی باغ داران اشاره کرد و افزود: باغ‌داران شهرستان جهرم می‌توانند با تهیه مدارک مورد نیاز (کپی شناسنامه وکارت ملی، عکس) جهت عضویت به دفتر انجمن مراجعه کنند.

 

جوکار در پایان بیان کرد: انجمن صنفی کارفرمایی باغ‌داران جهرم در بلوار انقلاب، نرسیده به چهارراه سپاه، آماده‌ خدمت‌رسانی به شهروندان جهرمی است.

کد خبر 988353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha