هزینه های درمان سیری ناپذیر است/ ضرورت همراهی دستگاه های اجرایی برای مقابله با کرونا

نوری سپهر با اشاره به اهمیت ضرورت همراهی دستگاه های اجرایی به منظور مقابله با کرونا گفت: هزینه های درمان سیری ناپذیر است.

« محمد نوری سپهر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند جریان درمانی در خصوص شیوع بیماری کرونا گفت: هزینه های درمان سیری ناپذیر است و در این راستا همکاری دستگاه های اجرایی استان و مردم را می طلبد. 

 

معاون تحقیقات علوم پزشکی البرز افزود: تنها با تخصیص اعتبارات و منابع مالی به منظور تأمین دارو، تجهیزات پزشکی و ... نمی توان با بیماری ویروس کووید ۱۹ مقابله کرد بلکه رعایت مردم و الزام دانستن خود به اجرای محدودیت های بهداشتی در قالب استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی ضروری است. 

 

به گفته نوری سپهر، بارها از مردم تقاضا شده است که از تجمعات بپرهیزند، از مهمانی ها و رستوران رفتن ها، همچنین گشت و گذار در بازار و ... پرهیز داشته باشند و با این تدابیر از شیوع بیماری جلوگیری کنند ولی متأسفانه آنچه شاهد آن هستیم، عدم توجه به این دستورالعمل ها است.

 

وی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر، عده ای بدون تخصص و آگاهی از روند این بیماری به مردم امید واهی می دهند؛ امروز هیچ واکسن و دارویی به منظور مقابله با این بیماری و درمان کلی آن تولید نشده است.

 

معاون تحقیقات علوم پزشکی البرز متذکر شد: دانشگاه علوم پزشکی البرز درخواست خود را به منظور اجرای محدودیت ها مشابه تهران اعلام کرده است ولی هنوز اقدام عاجلی صورت نگرفته است.

 

 

کد خبر 988360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha