شرکت ۶۲۴ نفر روز اعضاء جوانان و گروه های هنری داوطلب همدان در طرح آمران سلامت

سنجربیگی گفت: داوطلبان و امدادگران هلال‌احمر برای مبارزه با کرونا، طرح آمران سلامت با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونای در سطح استان همدان اجرا می کنند.

«علی سنجربیگی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان در مورد طرح آمران سلامت گفت: بیان توصیه های بهداشتی بر رعایت پرو تکلهای بهداشتی و ترغیب استفاده از ماسک در محل های پرتردد و شلوغ و همچنین استفاده از ظرفیت فضای مجازی وگروه های هنری ، هوشیاری بالغ بر صد هزار نفر از هم استانیها را درپی داشته است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر همدان ، از مردم درخواست کرد با توجه به اینکه حضور شهروندان در بازارها، پاساژها و دیگر مراکز خرید شرایط انتقال ویروس را مهیا می‌کند، از ترددهای غیرضروری در شهر خودداری کنند.

 

وی ادامه داد: آمران سلامت در راستای اجرای طرح مذکور تعداد ۷۰۹۹ عدد ماسک در بین افرادی که ماسک نداشتند توزیع کرده و آنها را به استفاده از ماسک ترغیب نموده است.

 

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اضافه کرد: افزون بر این که اعضای طرح آمران سلامت  با حضور در پاساژها ، ترمینال ها،  خیابان های شلوغ ، ایستگاه های اتوبوس و..... توصیه های بهداشتی را ارائه نموده اند ،مقدار ۴۴ لیتر مواد ضدعفونی نیز در همین راستا مورد استفاده قرار گرفته است .

 

 لازم به ذکر است که طرح آمران سلامت از ۵ آبان ماه با هدف آگاه سازی و حساس سازی مردم نسبت به عواقب عدم استفاده از ماسک، شروع شده و تا ۱۵ آبانماه ادامه خواهد داشت.

 

 

کد خبر 988394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha