همایش منادیان وحدت در مسجد حضرت آل علی(ع) زاهدان برگزار می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت:به مناسبت هفته وحدت، همایش منادیان وحدت در مسجد حضرت آل علی(ع) زاهدان برگزار می شود.

«حجت الاسلام مهدی پودینه» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: همایش منادیان وحدت به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان فردا با حضور شخصیت های مطرح شیعه و سنی و بدون حضور جمعیت برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان یادآور شد: در این همایش حجت الاسلام طاهری و مولوی کرد در زمینه قرآن محور وحدت مسلمین، حجت الاسلام باهری و مولوی دهانی در زمینه اهل بیت محور وحدت مسلمین و مولوی حسین زهی و حجت الاسلام خیور در زمینه مسجد و کار فرهنگی محور وحدت مسلمین سخنرانی می کنند.

 

پودینه تاکید کرد: این همایش با همکاری و تعامل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان، صدا و سیمای استان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت برگزار می شود.

 

وی افزود: قرار است این همایش پس از فیلمبرداری از شبکه استانی صدا و سیمای سیستان و بلوچستان پخش شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان از شرکت یکی از مسئولان کانون های فرهنگی و هنری از برادران شیعه و یکی از مسئولان کانون  های فرهنگی و هنری از برادران اهل تسنن در میزگرد صدا و سیمای سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: همچنین در هفته وحدت با مشارکت صدا و سیمای استان دو تن از مسئولان کانون های فرهنگی و هنری شیعه و سنی در صدا و سیمای سیستان و بلوچستان حضور پیدا می کنند و برنامه ضبط می شود و  در ایام هفته وحدت از صدا وسیمای سیستان و بلوچستان پخش می شود.

کد خبر 988419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha