پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت آغاز هفته وحدت

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت آغاز هفته وحدت و ولادت پیامبر خاتم تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه،بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه طی پیامی  فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت را به عموم مردم استان تبریک گفت. در این پیام آمده است؛
 
 الجَماعَةُ رَحمَةٌ و الفُرقَةُ عَذاب

 

«وحدت مایه رحمت، و تفرقه موجب عذاب است. پیامبر(ص)»

 

هفته وحدت نمادی از پیام صلح و دوستی برای مسلمانان جهان و فرصتی بسیار مغتنم برای بهره‌گیری از سیره متعالی پیامبر حضرت محمد مصطفی(ص) در راستای همبستگی مسلمانان جهان در برابر دشمنان اسلام است. از مهم‌ترین آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) لزوم یکپارچگی و وحدت کلمه میان مسلمانان است که توجه به آن موجب شکوفایی و سرافرازی مسلمانان و جهان اسلام خواهد شد. 

 

هفته وحدت نماد وحدت همه مردم جهان در ادیان مختلف، برافراشتن پرچم عدالت و برابری و خنثی کننده توطئه های نفاق افکنانه دشمن است. این ایام فرصت مناسبی است تا ضرورت همبستگی و یکدلی جهان اسلام بین اهل تسنن و تشیع در این برهه زمان بیش از پیش نمایان شود.

 

اینجانب سالروز میلاد سراسر خیر و برکت آخرین فرستاده الهی و هفته بزرگ وحدت را خدمت همه‌ی مسلمانان جهان بویژه هم استانی های مومن و متعهد تبریک عرض نموده، امید است تا با بهره مندی از الطاف بیکران این ایام بتوانیم در امر خطیر خدمت رسانی به مردم قدم برداریم.

 

                                                  بهرام فاضلی
                           مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه

کد خبر 988433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha