تاکنون ۸۰۳ لرستانی به خاطر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند

کوشکی با بیان اینکه ۴۰ هزار و ۲۳۹ نفر در استان لرستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند، گفت: تاکنون ۸۰۳ نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

« مریم کوشکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: تاکنون117 هزار و 115 مورد نمونه آزمایش افراد مشکوک به بیماری کرونا به آزمایشگاه های استان ارسال شده است.

 

معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با "کرونا" دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا در لرستان، افزود: از مجموع نمونه های ارسال شده به آزمایشگاه های استان به تعداد 113 هزار و 690مورد جواب داده شده است.

 

وی ادامه داد: با توجه به جواب آزمایش ها تاکنون 40 هزار و 239 نفر در استان لرستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

 

کوشکی افزود: همچنین جواب آزمایش 73 هزار و 386 مورد منفی اعلام شده است.

 

معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با "کرونا" دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: تاکنون 803 لرستانی به دلیل بیماری کرونا جان خود را از دست داده تند.

 

وی اظهار کرد: از عموم مردم تقاضا می شود برای کنترل بیماری کرونا به رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توجه جدی داشته باشند.

 

کوشکی با اشاره به اعمال محدودیت ها در استان برای  کنترل بیماری کرونا توسط ستاد استانی بیماری کرونا، گفت: هرگونه محدودیت در کاهش رفت و آمد مطمئنا تعداد ورودی‌های بیمارستان و به تبع آن آمار مرگ و میر را کاهش می‌دهد.

 

کد خبر 988444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha