استفاده از ظرفیت هنرمندان در پیشگیری از اعتیاد در جشنواره «یاری گران زندگی»

کرمی گفت: افزایش سطح فرهنگ و آگاهی جامعه در زمینه اعتیاد، استفاده از ظرفیت هنرمندان در پیشگیری از اعتیاد، ایجاد ارتباط بین هنرمندان و ستاد مبارزه با مواد مخدر ... از اهداف برگزاری نخستین جشنواره «یاری گران زندگی» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سلیمان کرمی»، امروز (شنبه 10 آبان) با اشاره به آخرین مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره «یاری گران زندگی» به خبرنگاران گفت: نخستین جشنواره «یاری گران زندگی» در تهران با همت و محوریت معاونت کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی و اداره کل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس ادامه داد: مهلت تعیین شده برای ارسال آثار به این جشنواره 30 آذر امسال تعیین شده است.

وی اضافه کرد: آثار باید در زمینه عکس، پوستر، تیزر، شعار مربوط به پیشگیری از اعتیاد و ... باشد و تا مهلت تعیین شده به دبیرخانه جشنواره ارسال شوند.

کرمی با تاکید بر اهداف برگزاری جشنواره «یاری گران زندگی» بیان کرد: افزایش سطح فرهنگ و آگاهی جامعه در زمینه اعتیاد، استفاده از ظرفیت هنرمندان در پیشگیری از اعتیاد، ایجاد ارتباط بین هنرمندان و ستاد مبارزه با مواد مخدر، فرصت مشارکت مردمی، حضور فعالان رسانه و ... از اهداف این جشنواره است.

وی ادامه داد: آثار تولید شده پس از سال 95 امکان شرکت در جشنواره را دارند و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانند به آدرس www.dchq.ir مراجعه کنند.

کرمی اعلام کرد: همچنین با مراجعه به سایت www.yarigaranzendegi.ir امکان ثبت نام در جشنواره وجود دارد و از هنرمندان و تولیدکنندگان عرصه فرهنگ و هنر استان فارس برای شرکت در آن دعوت می کنیم.

کد خبر 988522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha