۲۰۰۰ ماسک رایگان در جهرم توزیع می شود

اتحاد گفت: تعداد ۲ هزار عدد ماسک آماده است تا به صورت رایگان در میان شهروندان جهرمی توزیع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «بهنام اتحاد»، امروز (شنبه ۱۰ آبان) در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان جهرم با اشاره به فعالیت های این اداره در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، گفت: تعداد ۲ هزار عدد ماسک آماده است تا به صورت رایگان در میان شهروندان جهرمی توزیع شود.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم با اشاره به تداوم نظارت بر اصناف، افزود: در خصوص تشدید بر نظارت و بازرسی ها، هفته گذشته ۱۰ قلیان سرا و ۲ واحد خبازی تعطیل شد.

 

وی با اشاره به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در واحدهای نانوایی نیز عنوان کرد: در خصوص واحدهای خبازی دستور داده شده که حتما نسبت به اقدامات لازم در خصوص رعایت فاصله اجتماعی  اقدام کنند.

 

«سید مجید ارجمند» نیز در این جلسه گفت: برای رفتن فرد به قرنطینه نیاز به آزمایش نیست و تنها با تایید پزشک معتمد می تواند دوران قرنطینه را شروع کند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تاکید بر اینکه علائم کرونا همان علائم سرماخوردگی است و باید به این مهم توجه کرد، افزود: در صورت مشاهده صنوفی که علائم کرونا در آنها مشاهده شود،سریعا پلمب می شود.

 

«مهرداد حیدری»، مدیر دفتر صداوسیما شهرستان جهرم هم گفت: از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و به خصوص جوانان در امر اطلاع رسانی و کنترل بیماری کرونا استفاده شود.

 

وی بیان کرد: صداوسیما در جهرم با توجه به محدودیت نیرو و گستردگی کارها در بخش های مختلف، اما تمام تلاش خود را  به کار گرفته تا به خصوص در امر اطلاع رسانی، توانمند سازی و تاب آوری  جامعه  وظیفه خود را انجام دهد.

کد خبر 988574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha