اجرای طرح حافظان سلامت با محوریت مساجد

مسلمی از آغاز به‌کار قرارگاه حافظان سلامت محله با محوریت مساجد برای مقابله با بیماری کرونا در استان مازندران خبر داد.

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیاوش مسلمی» امروز(10آبان)  در اولین نشست قرارگاه سلامت و معنویت جوانان انقلابی ضمن گرامیداشت هفته وحدت و ایام ولادت رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و تشریح اقدامات سپاه کربلا در قرارگاه زیست محیطی برای کمک به جبهه مقابله با کرونا، تولید اقلام بهداتشی، ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد، محلات، مساجد و بیمارستان ها و ...، گفت: افتخار داریم برای مقابله با کرونا خدمتگزار مردم باشیم طرح حافظان سلامت را آماده کردیم تا در حوزه شناسایی، غربالگری و پیشگیری متمرکز شویم.

 

فرمانده سپاه کربلا در مازندران افزود: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی برتشکیل قرارگاه سلامت با محوریت جوانان انقلابی در پیک سوم کرونا، آموزش‌ها دانشجویان با هدف کمک به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته است.

 

وی از شناسایی بازنشستگان کادر درمان سپاه کربلا برای کمک به جبهه مقابله با کرونا خبرداد و ادامه داد: تلاش داریم از ظرفیت بازنشستگان حوزه درمان برای مهار کرونا بهره گرفته شود.

 

مسلمی از تولید روزانه 100هزار ماسک بهداشتی در شهرستان قائمشهر خبر داد و گفت: این ماسک ها با همکاری بخش خصوصی تولید می شود.همچنین تولید ماسک پارچه ای ارزان قیمت با هدف توزیع در محل تجمع کرونا با کمک بسیج اصناف در دستور کار قرار دارد.

 

وی به اجرای موفق 2مرحله رزمایش مواسات در دوزبازه زمانی ماه رمضان و محرم درراستای بیک به منویات رهبری مبنی برکمک به فقرا و آسیب دیدگان کرونایی اشاره کرد و افزود: بسته های معیشتی جمع آوری شد ازمرحله سوم دومین رزمایش مومنانه که دهه آخر صفر برگزار شد در اختیار افراد آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

 

مسلمی به جایگاه پزشک خانواده در بحث غربالگری کرونا اشاره کرد و افزود: تا ریشه کنی کرونا همانند  سرباز در خدمت دانشگاه علوم پزشکی خواهیم بود.

 

وی به اهمیت قرنطینه خانگی بیماران کرونایی به ویژه افراد مسن و تداوم این قرنطینه اشاره کرد و خاطرنشان شد: سپاه کربلا و بسیج آماده هرگونه همکاری برای اجرای دقیق این قرنطینه خانگی هستند.

کد خبر 988622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha