تلاش برای عدم تعطیلی کسب و کارها در منطقه آزاد اروند

عبودزاده بر تلاش برای عدم تعطیلی کسب و کارها در آبادان و خرمشهر تاکید کرد و گفت: شیوع بیماری کرونا بر اقتصاد و کسب و کارها تأثیر بسزایی گذاشته که باید با تدابیر لازم مانع ضرر بیشتر کسب و کارها شویم.

«جبار عبودزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه بر اثر شیوع بیماری کووید 19 بسیاری از کسب و کارهای آبادان و خرمشهر متضرر شده‌اند اظهار کرد: در این راستا جلسات متعددی با ستاد مبارزه با کرونا و شورای تأمین شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در منطقه آزاد اروند تشکیل شده است.

 

مدیر بهبود کسب و کار و توسعه رقابت منطقه آزاد اروند افزود: در این نشست‌ها مقرر شد مردم، صاحبان مشاغلی نظیر رستوران‌ها، پاساژها، اصناف و سایر ارگان‌های منطقه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

 

وی مهم‌ترین ابزار برای کنترل و مهار کرونا ویروس را رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و اجرای پروتکل‌های بهداشتی دانست و تصریح کرد: واحدهای صنفی باید نظارت‌های خود را بیشتر کرده و با کسانی که پروتکل ها را رعایت نمی‌کنند، برخورد جدی صورت گیرد.

 

عبودزاده با اشاره به اینکه شیوع این بیماری بر اقتصاد و کسب و کارها تأثیر بسزایی گذاشته است یادآور شد: باید با تدابیر لازم مانع ضرر بیشتر کسب و کارها شویم؛ در همین راستا سازمان منطقه آزاد اروند از هیچ تلاشی در جهت عدم تعطیلی واحدهای کسب و کار دریغ نخواهد کرد.

 

کد خبر 988646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha