وصیت نامه شهید «بهروز جلیل پور» برای فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای نیر بازروایی شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر گفت: زندگینامه و بخشی از وصیت نامه شهید والامقام «بهروز جلیل پور» در راستای اجرای طرح «روح مقاومت» برای فعالان این کانون بازروایی شد.

«مهدی داداش زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: زندگینامه و بخشی از وصیت نامه شهید والامقام «بهروز جلیل پور» در راستای اجرای طرح «روح مقاومت» برای فعالان این کانون بازروایی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر تصریح کرد: استقبال نوجوانان و جوانان از این برنامه فرهنگی ایثار و شهادت بسیار خوب بود و تلاش خواهیم کرد تا در دیگر برنامه ها نیز شهدای این شهر معرفی شود.

 

وی ادامه داد: طرح روح مقاومت به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با هدف ارج نهادن به جایگاه والای شهدای برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

داداش زاده خاطر نشان کرد: مهمترین هدف این طرح ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی ایثارگری و فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل امروز است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر افزود: در دوران دفاع مقدس جلوه بسیار خوبی از رشادت ها و ایثارها به نمایش گذاشته شد که باید این فداکاری ها بیان شود تا نسل امروز بداند که این امنیت و آزادی را به آسانی به دست نیاورده ایم.

 

شهید والامقام «بهروز جلیل پور» در تاریخ یکم بهمن ماه 1360 در شهر نیر به دنیا آمده و از روزهای اول جنگ در خط مقدم جبهه مقاومت قرار گرفت و در سیزدهم آبان ماه 1362 در منطقه پنجوین عراق به شهادت نائل شد.

 

در بخشی از وصیت نامه این شهید آمده است: انسان متعهد باید تصمیم نهایی خود را اتخاذ کند یا درجه والای شهادت یا ذلت و خواری یک از این دو راه را؛ ما برای خاک نمی جنگیم بلکه برای حفظ قرآن کریم و اسلام عزیز می جنگیم، بر امپریالیسم های شرق و غرب و اسرائیل کافر بشورید، آنها دارند خون جوانان و پیران و بچه های ما را می مکند.

 

کد خبر 988726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha