برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی همزمان با سالروز میلاد پیامبر خوبی ها به همت کانون «انصارالحجه»

بهروزی گفت: همزمان با سالروز پیامبر اعظم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) ویژه برنامه های متنوع فرهنگی به همت کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» جهرم برگزار می شود.

«سجاد بهروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر خوبی ها حضرت محمد مصطفی (ص) و رئیس مذهب جعفری حضرت امام صادق (ع)، گفت: کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» همزمان با این 2 مناسبت، اقدام به برگزاری برنامه های متنوع شاد و فرهنگی کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» با اشاره به اینکه این کانون درراستای منویات رهبری معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش «کمک مومنانه» اقدامات موثری انجام داده است، افزود: در این راستا با اجرای این طرح در چند مرحله کمک های مادی در قالب توزیع بسته های مواد غذایی میان اقشار کم بضاعت جامعه انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در ادامه این طرح، برنامه کمک به اقشار بی بضاعت همزمان با سالروز میلاد پیامبر اعظم (ص) انجام می شود، بیان کرد: تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی جهت محرومین و آسیب دیدگان از کرونا از جمله اقدامات برنامه ریزی شده این کانون فرهنگی و هنری در سالروز میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) است.

 

بهروزی همچنین با اشاره به اینکه به سبب شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری تجمعات به منظور راه اندازی آیین جشن و سرور، این مهم به نحو دیگری برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری جشن میلاد حضرت رسول (ص) و امام صادق (ع) از سوی کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» به صورت هیئت سیار خودرویی با پخش مداحی و مولوی در سطح محله انجام می شود.

 

 وی با اشاره به دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری همزمان با میلاد پیامبر خوبی ها، گفت: برپایی ایستگاه صلواتی به همراه پخش مولودی و مداحی از جمله برنامه های این کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» ادامه داد: همچنین توزیع هدایای فرهنگی میان مردم و پشت نویسی خودروها به ذکر مقدس پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) از دیگر فعالیت های فرهنگی کانون انصارالحجه همزمان با سالروز ولادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) است.

 

وی همچنین به فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری به همین مناسبت در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: تهیه و به اشتراک گذاشتن محتوای فرهنگی و مذهبی با موضوع پیامبر (ص) و امام صادق (ع) و پویش های این مناسبت ها در فضای مجازی از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری به شمار می آید.

 

بهروزی در پایان با تاکید بر اینکه برگزاری فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود، گفت: خیران و آن دسته از افرادی که تمایل دارند در این امورات خداپسندانه یاری دهنده این کانون فرهنگی و هنری باشند می توانند کمک های نقدی خود را  به شماره کارت 0840 9006 6919 6037  واریز کنند.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

 

کد خبر 988732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha