کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری وحدت به دست نیازمندان رسید

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری وحدت گفت: کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری وحدت با همکاری خیرین و اعضای این کانون از قبیل بسته های معیشتی، پرداخت کمک هزینه اجازه افراد بی بضاعت و اهدا لوازم منزل به دست نیازمندان رسید.

«سارا خلیلوند» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری وحدت با همکاری خیرین و اعضای این کانون از قبیل بسته های معیشتی، پرداخت کمک هزینه اجازه افراد بی بضاعت و اهدا لوازم منزل به دست نیازمندان رسید.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری وحدت مسجد رسول اکرم (ص) تصریح کرد: توزیع 30 بسته گوشت مرغ در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا طی روزهای اخیر از دیگر کمک های مومنانه هست که به همت خیرین و اعضای کانون تهیه شده است.

 

وی اعلام داشت: پرداخت اجاره دو خانواده مستحق به همت خیرین که به صورت ماهانه پرداخت می شود از دیگر فعالیت خداپسندانه است که صورت می گیرد.

 

خلیلوند بیان کرد: البته کمک های نیز به صورت تامین هزینه درمان خانواده های بی بضاعت و تامین دارو و یا بسته های معیشتی به همت خیرین صورت می گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری وحدت افزود: اهدا جهیزیه به نوعروسان از دیگر اقدام های خیرخواهانه هست که با مشارکت فعالان کانون صورت می گیرد و تاکنون لوازم ضروری زندگی زوجین تامین شده است.

 

خلیلوند یادآور شد: از همت بلند خیرین و اعضای خیر این کانون که مشارکت بسیار خوبی در تامین لوازم مورد نیاز خانواده های بی بضاعت داشته اند، تقدیر و تشکر می کنم.

 

کد خبر 988791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha