امت اسلامی آموزه های قرآن و پیامبر اسلام را سرلوحه کار خود قرار دهند

ماموستا غلامی، گفت: امت اسلامی از آموزه های قرآن و پیامبر اسلام را سرلوحه کار خود قرار داده و به توصیه های بزرگان، رهبر معظم انقلاب و علمایی که وحدت را بیان می کنند گوش فرا داده و به ریسمان الهی چنگ زده و از تفرقه به دور باشند.

ماموستا عادل غلامی امام جمعه اهل سنت شهرستان قصر شیرین با تبریک بمناسبت هفته وحدت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:چه خوب و ارزشمند است که هفته وحدت را که سبب وحدت امت اسلامی در این ایام و ایام دیگر به مقدسات یکدیگر احترام بگذاریم و مسائل تفرقه افکن  را نادیده گرفته و اخوت و تعامل را جایگزین آن کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام از کوچکترین اختلاف ایجاد شده میان مسلمانان برعلیه ما و به نفع خود استفاده می کنند بنابراین امت اسلامی به خصوص علمای فریقین لازم است هوشیارانه به فرمایشاتشان دقت کنند و وحدت و برادری را بیان کنند.

 

امام جمعه اهل سنت قصرشیرین با اشاره به کفر جهانی  همدست و هم پیمان شده ، افزود: با توجه به اینکه کفر جهانی  همدست و هم پیمان شده و نمونه آن اهانت به پیامبر نور و مهربانی که مکرون جسارت کرده و سران کفر نیر آن را همراهی کرده و به مقدسات مسلمانان اهانت می کنند.

 

ماموستا غلامی در پایان گفت: قطعأ تمامی فتنه ها متوجه دشمنان اسلام است چرا که پیامبر اسلام پیامبر رحمت و وحدت است و امیدواریم مردم با اتحاد و همدلی بیشتر مانع از جضور دشمنان شوند.

کد خبر 988818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha