برگزاری مسابقات فضای مجازی در کردستان

حجت‎‌الاسلام علی رستمی از برگزاری مسابقات فرهنگی و دینی در فضای مجازی در کردستان خبر داد.

حجتالاسلام علی رستمی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری تجمعات و برنامه‌های فرهنگی دینی به صورت حضوری در استان کردستان مهیا نیست بنابراین بیشتر برنامه‌های استان در فضای مجازی پیگیری خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه فضای مجازی فرصتی ارزشمند برای استمرار فعالیت‌های فرهنگی و دینی در استان است، بیان کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در سالجاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم و برنامه‌های حضوری اقدام به برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مختلف در فضای مجازی کرد که برگزاری مسابقه ماه ربیع‌الاول از جمله مسابقاتی است که در استان برگزار می‌شود.

 

وی عنوان کرد: ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان در ماه ربیع‌الاول اقدام به برگزاری مسابقات مجازی به شیوه‌های مختلف قرآنی، نقاشی، دلنوشته و غیره کرده‌‍‌اند.

 

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: همچنین در این ایام مسابقات دف‌نوازی و مولودی خوانی برگزار می‌شود که این مسابقات در مجموع به صورت مجازی اجرا خواهد شد.

کد خبر 988826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha